سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۰ ثبت شده است

سلام به همگی دوستان

شرمنده یک مدت نبودیم . خدا قسمت کرد با یک عده از بچه های مخلص و پاک بسیجی رفتیم به اردوی جهادی .درسته جای من وسطه آنها نبود اما بالاخره خدا مارو هم یجوری وسطشون جا داد تا شاید درستکار بشیم و بعده اردو خدا باز دره رحمتشو به سوی این بچه ها باز کرد و بردشون پیش یکی از بندگانه معصومه خودش حضرت رضا (ع) و ما هم مثله همیشه یجوری خودمونو وسط این عزیزا جا زدیم تا مورده رحمت قرار گرفتیم . نایب الزیاره دوستان بودیم.

اگه یادتون باشه فک میکنم در ۲۱خرداد بود که مطلبی را به عنوان (و اما درد...) نوشتم و قرار شد طرحی را در این رابطه آماده کنم برای تشکیل گروهی جهت ریشه یابی مشکلات شهر کرمان ولی متاسفانه تا الان این کار را انجام نداده بودم و امروز این طرح را شاید ناقص در ادامه مطلب میگذارم اگر پیشنهادی یا نقدی و یا نظری داشتید دریغ نفرمایید

التماس دعا

۵ نظر ۲۹ تیر ۹۰ ، ۱۲:۳۳
مهران شیخی

 غربی‌ها با سه کلیدواژه‌ی آزادی، دموکراسی، و حقوق بشر افکار عمومی را اداره می‌کردند. شرقی‌ها با دو کلیدواژه‌ی مبارزه‌ی پرولتاریا با امپریالیسم و برابری. امام پنج کلیدواژه‌ی قرآنی را در مقابل آن پنج کلیدواژه قرار دادند.

اصل «امامت‌محوری» مهم‌ترین کلیدواژه بود. سیستم امت-امامت حرف جهانشمول اسلامی بود که در عرصه‌ی سیاست احیا شد.

ده سال هر کاری کردیم، یک رسانه‌ی غربی پیدا شود که بگوید «امام خمینی»، نشد! همه می‌گفتند «آیت‌الله خمینی».

سال 59 به یکی از اساتید یهودی آلمان گفتم «استاد! چرا رسانه‌های شما نمی‌گویند امام خمینی؟». خنده‌ای کرد و گفت «آخر ما بعضی چیزها را متوجه شدیم!». کیف‌اش را باز کرد و یک کتاب درآورد. ترجمه‌ی آلمانی کتاب «ولایت فقیه» امام بود. گفت «آقای خمینی یک تئوری جهانی دارد. وقتی ما بگوییم "امام"، ایشان بین کشورهای دنیا شاخص می‌شود. چون کلمه‌ی "امام" قابل ترجمه نیست. ولی وقتی بگوییم "رهبر"، این کلمه در فرهنگ غرب بار منفی دارد. دیگر ما ایشان را کنار استالین و موسیلینی و هیتلر قرار می‌دهیم. کلمه‌ی "رهبر" به نفع ما و کلمه‌ی "امام" به نفع آقای خمینی است. از طرف دیگر اگر ایشان یک جایگاه دینی دارد، ما به ایشان می‌گوییم "آیت‌الله"، اما "امام" یک بار معنوی دارد! از طرفی ایشان آن طور می‌شود امام امت اسلامی که مسلمان‌های دنیا را دور خودش جمع بکند!». با این صراحت این را به من گفت.

ادامه مطلب را حتما بخوانید این مطلب را از صراط نیوز لینک کردم

۳ نظر ۲۸ تیر ۹۰ ، ۱۰:۴۳
مهران شیخی
دوباره تابستان شده و دلم هوایه اردو جهادی کرده اما نیست خیلی آدمه مخلصی هستم اینبارم قسمت نشده هنوز برم

و اما بگم براتون از اردو جهادی و برداشت خودم به نظر من اردوی جهادی قبل از اینکه خدمت رسانی باشه به دیگران خدمت رسانی به نفسه خودمونه

دوستان بجنبیم برای پالایشه نفس

بجنبیم برای آماده سازی برای جهاد در راه آرمانهای انقلاب

بجنبیم برای تحقق هدف انقلاب

بجنبیم برای تحقق شعاره انقلاب

منتظران را منتظر نذاریم

۸ نظر ۰۸ تیر ۹۰ ، ۰۰:۰۶
مهران شیخی
سلام بر همه ی دوستان

امید وارم امتحانات را با خوبی و خوشی پشت سر گذاشته باشید

گرچه بعضی ها دعایشان نزد خدا این بود

۲ نظر ۰۵ تیر ۹۰ ، ۱۲:۰۴
مهران شیخی