سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

یادتون که هست همین چند روز پیش بود که رییس جمهور محترم به منتقداشون گفتند برید به جهنم ، خدارو شکر می کنم که اون جنگ روانی که درمطلب قبلی هم بهش اشاره کرده بودم تا الان کار ساز نبوده و وزیر علوم را به مجلس می کشاند ، وزیر علومی که بجای دل دادن به مباحث علمی کشور بیشتر به فکر تعویض و برداشتن روسای دانشگاه ها و سیاسی بازی های خودش بود ، دیروز شنیدم جناب فرجی دانا گفته است اگر استیضاح شوم به خارج از کشور می روم!

تاکتیک قدیمی اصلاح طلبانم که دیگه کار ساز نبوده و هرچه بچه های انجمن اسلامی تلاش کردند فشار بیاورند و بیانیه دادند اونم بیانیه ای که به گفته خودشون توی وزارت خونه نوشته شده بوده ولی باز هم کارساز نبود و تاکتیک فشار از پایین و چانه زنی از بالا دیگر سودی برای اصلاح طلبان در بر نداشت .

ان شالله فردا منتظر هستیم یکشنبه سیاه دیگری مجلس رقم نزند که دل همه را خون کند و به دور از سیاست بازی و لابی گری و به طور قانونی جلسه استیضاح  وزیر محترم علوم را برگزار کنند.

۸ نظر ۲۸ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۲
مهران شیخی

رییس جمهور کشورمان : 

عده‌ای در داخل تعامل هراسی را مطرح و در خارج هم برخی ایران هراسی می‌کنند،  سیاست‌ خارجی دکترین مستقل ندارد بلکه جزئی از سیاست‌ ملی است؛ عده‌ای شعار سیاسی می‌دهند اما بزدل سیاسی‌ هستند هر وقت مذاکره می‌شود، می‌گویند می‌لرزیم؛ به جهنم، بروید جای گرم که نلرزید، خدا شما را ترسو و لرزان آفریده است...


جناب آقای روحانی رییس جمهور محترم کشورم ایران اسلامی ، ظاهراً باز هم منتقدان روند مذاکرات ژنو را طوری نواخته اید که سخنان پر از بوی عصبانیت شما هر شنونده ای را به این نتیجه میرساند که: چرا حسن روحانی که در اَوان به قدرت رسیدنش حتی دانش آموزان مدارس را دعوت به نوشتن و خواندن انشای انتقادآمیز از ریاست جمهور میکرد اکنون منتقدین مذاکرات هسته ای کشور را به این شدت مورد نوازش قرار داده و آنها را با لحنی جبرآلود! به گرمای جهنم حواله میدهد؟ همان حسن روحانی را میگوییم که دلسوزان ارزشهای دینی را سرزنش کرد که دنبال بهشت اجباری! برای مردم نباشند.

این قلم در پی نقد تمامی محتوای گرمازای! سخنان شما نیست زیرا که فرمایشات امام خامنه ای (مدظله) ما و شما را کفایت میکند فقط خواستیم بگوییم :

محبت کنید و حواله های گرمای جهنم مورد اشاره تان را بگذارید برای وقتی دیگر!

چرا که فعلا فضای رسانه ای کشور و حواس مردم ایران گرم چهار موضوع است:

الف ) پرونده ی مهدی هاشمی

ب) جهنم پرونده کرسنت و غرامت  10 هزار میلیاردی که معلوم نیست از کیسه ی چه کسی باید جبران شود

ج)  جهنم سقوط هواپیمای دیروز و بررسی عنقریب کفایت یا عدم کفایت وزیر راه دولت شما در مجلس

د) پرونده ی استیضاح وزیر علوم دولت شما 


۲ نظر ۲۰ مرداد ۹۳ ، ۲۱:۱۲
مهران شیخی