سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

دوران جام زهر گذشت...

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۴۴ ب.ظ
"خ" و "م" و "ی" و "ن" و " ی "  در خمینی و خامنه ای مشترک است . یعنی من هروقت می نویسم خامنه ای در دل خود خمینی هم دارد .

اما خامنه ای یک الف و یک ها از خمینی بیشتر دارد که روی هم می شود "آه" . این آه ولله نشان میدهد  که خامنه ای از خمینی مظلوم تر است .

البته ما اجازه نمیدهیم آه نائب روح الله به سینه چاه گره بخورد .

دوره جام زهر گذشت .

اماما مارا سرباز خود بدان

۹۱/۰۹/۲۵
مهران شیخی

نظرات  (۱۷)

سلام موافقم
اینم حرف دل اونایی که تو حسینیه ی امام خمینی ره
در محضر آقا عزاداری کردند
المنة لله کــــه خدایی گشتیم
با یاری فاطـــمه ولایـــی گشتیم
در روضه ی نورانی هرشب دربیت
با خامنه ای کــرببلایی گشتیم التماس دعا
پاسخ:
یا حق
متن فوق العاده ای بود...فوق العاده!!!
الهی بمیرم برای امام غریبم..آقای مظلومم...الهی بمیرم!!!
پاسخ:
یا حق
سلام
چقدر زیبا بود.
انشاالله بتونیم از سربازان واقعی آقاباشیم.
پاسخ:
یا حق
۲۶ آذر ۹۱ ، ۲۳:۳۷ سربازمنتظر
سلام واقعاقشنگ بودکاش بمیرم وهرگزغم اقامونبینم که این ادمای نامسلمون این روزادلشوخون کردن خون
حق نگهدارش باشه
پاسخ:
انشالله
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
پاسخ:
...
سلام علیکم.
قشنگ بود
پاسخ:
یا حق
۰۲ دی ۹۱ ، ۱۲:۳۵ هست و نیست
سلام علیکم
هست و نیست با محوریت سبک زندگی راه اندازی شد.
به روزیم.
پاسخ:
یا حق
سلام
متن خوبی بود.
دوره آه کشیدن و جام زهر خوردن تموم شده دوره خواص هر کاری خواستن بکنن و آقا به خاطر صلاح مملکت هیچی نگه تموم شد ما مردم اتمام این دوره رو با راهپیمایی 9دی نشون دادیم.
لبیک یا خامنه ای
پاسخ:
یا حق
اى کاش صد بار کشته می‏شدم و باز زنده می‏شدم و در رکاب امام می‏جنگیدم .

فرازی از وصیت‌نامه
شهید محمدرضا صورتى
پاسخ:
ای کاش ...
اگر قلب امام از تو رنجید، قلب امام زمان«عج» از تو می‏رنجد، و قلب امام زمان«عج» که برنجد، خداوند قهرش می‏آید.

فرازی از وصیت‌نامه
شهید پرویز محمدى
پاسخ:
...
یاایها الذین آمنوا آمنوا بامامکم خامنه ای انه یوید بنصر و الانتصار من قبل ربه.
اماما،دعا کن.اگر در میدان جنگ شهید شدیم خدا ما را با این همه گناهان بپذیرد.و اگر لیاقت شهادت نداشتیم لااقل بتوانیم خود سازى کنیم تا شاید یک یار باوفاى اسلام شویم.
سلام برادر شیخی
من تازه با بلاگ شما آشنا شدم خیلی لذت بردم کنجکاو شدم سن و سالتونو بدونم .
خسته نباشید میگم بخاطر وبلاگ جالب و خواندنیتون
پاسخ:
یا حق
نمیدونستم آقایون هم روی سن وسالشون حساسن وگرنه نمیپرسیدم معمولا خانوما در این مورد حساس هستن ....
فکر کردم شاید از هم دوره های خودمون باشی ......
قصد بدی نداشتم .........
پاسخ:
یا حق
۱۰ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۵ متنفر از نفاق
قلب من را جریحه دار کردی با این متن سوزناکت
سلام
تشکر
جدا شما 22 ساله هستین ؟
مرحبا فکر میکردم از هم سن و سالهای خودمون هستین . بنده 49سال دارم
ای کاش با عشق نمی آمدی
تا با دلزدگی بروی
ای کاش
دوستانه می آمدی
تا سلامی بگویی ، احوالی بپرسی
درددلی بکنی
چای نعناع بنوشی ، سیگاری با دود سبز بکشی
بوسه ای گرم بر گونه ام بزنی
و بروی…
حال که اینچنین سرد می روی
یادت باشد چیزی به جا نگذاری
مبادا برگردی وَ
اشکهایم را ببینی….

بوی ربنای تـــــــو
ماه دل تنگی های من
افطار می کنم خاطرات نبودنت را …!!!


یه سری به ما هم بزنید پشیمون نمیشین!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی