سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سلب توفیق

دوشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۰۱ ق.ظ

اللهم عجل لولیک الفرج

بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکیل  آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند

این جمله و جمله ی : بسیجی شدید مبارک است ، بسیجی بمانید ، تن ما را بدجور می لرزاند .

خدا توفیق داد و قریب به 2 سال مسئولیت داشتیم و متاسفانه آن طور که باید و شاید از پس مسئولیتمان بر نیامدیم .

امروز باید از خودم بپرسم : ما بسیجی دوران فتنه بودیم ، ما بسیجی دوران به اصطلاح انحرافی ها بودیم ، ما بسیجی دوران خواهان رابطه بودیم  ، ما بسیجی دوران جنگ نرم بودیم و بسیجی دوران اعتدال !

چه کردیم؟؟؟

آیا پاسخ ندای اّین عمار امام زمانمان را جواب دادیم یا نه !!!

قضاوتش با خود خدا...

...

اما تو این مدت به اندازه چندین سال زندگی تجربه کسب کردم .

بسیج از تو متشکرم بخاطر همه نعمت هایی که به برکت وجود تو به من داده شد .

بسیج از تو متشکرم که در حساس ترین زمان زندگی به من راه را نشان دادی .

بسیج از تو متشکرم که حتی اگر کمرم شکست تو نگذاشتی زمین بخورم .

بسیج از تو متشکرم ...

در بسیج تودیع ما نداریم ، من هم نرفته ام و فقط تغییر صورت گرفته است و ان شالله بتوانم موثر باشم در هر جا که حاضر بودم .

به این جمله از ته قلب اعتقاد دارم که بسیجی ، توان تو به اندازه امکانات تو نیست به اندازه اتصال تو به خداست .

...

شهدای گمنام دانشگاه هیچوقت از یادم نخواهند رفت . از روز اول مسئولیت تا روز آخر آبرو داری منو کردند چون بجان مادرشون قسمشون دادم .

شب معارفه ام سال 90 رفتم و گفتم کیم ، چیم و مسئولیتی که بر عهده دارم چیه و قسم دادمشون آبرو من که نه آبرو بسیج حفظ بشه .

بسیجیان از دست ندید شهدای عزیز و غریب دانشگاه را ، دیدید که مطالبه کردم برای بسیجیان تولیت شهدای گمنام دانشگاه را ، پس پیگیرش باشید تا مهر خادم الشهداء بر پیشانیتان بخورد

...

از همه خواهران و برادرانی که تو این مدت مزاحمشان بودم و اذیتشان کردم با رفتارهام حلالیت می طلبم و ان شالله دعای خیرتان پشت سر من باشد .

موفق و موید باشید

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه شهید باهنر کرمان

 

پ ن :

 سه نقطه ها در این متن عمومی حذف شده است .

خاطرات مدت زمان مسئولیت هم بزودی منتشر می گردد.

 

۹۲/۰۸/۲۷
مهران شیخی

نظرات  (۱۶)

سلام انشالله خیر باشه
پاسخ:
ان شالله
۲۸ آبان ۹۲ ، ۰۰:۲۰ سرباز منتـــظر
عوضش این همه کادوگرفتین!
نه خداییش این مدت برابسیج زیاد زحمت کشیدین انشاالله اجرتون فقط وفقط شهادت باشه
پاسخ:
سلام علیکم
اینم حرفیه 
من کاری نکردم هرچه بود زحمت بچه ها بود 
باید شهید بود تا شهید شد که ما نیستیم 
تشکر از شما 
یا حق

سلام علیکم

دوران داشتن مسئولیت مثل عبور از پل صراطه،

یا بهشت یا جهنم!

پارادوکس عجیبی توی این مسئولیت هاست.هم نقطه ی پرتابه هم لبه ی پرتگاه...

خداوند عواقب امور مارو ختم به خیر کنه.

 

پاسخ:
سلام علیکم
عجب حرفی زدی ها !!!
ان شالله 
التماس دعا 
یا حق
سلام علیکم
برای مسئول جدید دعای موفقیت دارم
و
حتما حتما تجاربتون رو در اختیارش قرار بذارید-من میدونم واقعا اینو ک خیلی مسائل ب ظاهر کوچک
حتی ی کلمه قد ی کوه میتونه مفید باشه.
ان شاء الله شما هم در ادامه-توی این جور راه ها حضورتون مستدام باشه-کما اینکه این مدت بسیار برنامه هائی بوده ک ارزش داشته

باعلی مدد را شدیدا عشق است


پاسخ:
سلام علیکم
بنده هم 
و
ان شالله اگر لیاقت داشته باشیم 

موید باشید 
علی مع الحق و الحق مع علی 
یا حق 
شهید چمران:
خدایا از آنچه کرده ام اجر نمی خواهم و به خاطر فداکاریهای خود بر تو فخر نمی فروشم، آنچه داشته ام تو داده ای و آنچه کرده ام تو میسرنمودی، همه استعدادهای من، همه قدرتهای من، همه وجود من زاده اراده تو است، من از خود چیزی ندارم که ارائه دهم، از خود کاری نکرده ام که پاداشی بخواهم.

سلام

واقعا این مدت خیلی زحمت کشیدید،اجرتون با امام حسین علیه السلام...
پاسخ:
سلام علیکم 
یادش بخیر چمران و چمرانی ها و اون هایی که عقیده او محشور شدند  
زحمت نبود هرچه بود خوبی بود 
بدی هاشم جایی بود که خودم خراب کردم 

ان شالله 
تشکر 
یا حق

۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۵:۰۹ اویس قرنی*

فادخلوها بسلام امنین

از تمامی زحمات شما متشکریم اجر شما با سید الشهدا.

ولی همیشه فکر می کردم قبل از این که مسولیتتونو تحویل بدید خیلی ازکارهارا انجام میدید خیلی از نقایص رو که شما میدونید حل می کنیدحالاباید صبر کنیم که مسول جدید این مشکلاتو درک وحل کند یعنی یکسال عقب ماندن...

پاسخ:
سلام علیکم
تشکر از شما 
متاسفانه در حد و اندازه های خیلی از کارها نبودم که بخوام درستشون کنم 
بی ظرفیت هم بودم 
ان شالله مسئول جدید تنها و تنها با اخلاصشون همه مسائل را حل کنند 
التماس دعا 
۲۹ آبان ۹۲ ، ۲۲:۳۹ سید علی خامنه
بسیج مچکریم
پاسخ:
جنسش با جنس روحانی مچکریم متفاوته ها !!
حاجی نکنه میخوای شهید بشی!
پاسخ:
شما دعا کنی چرا که نه ؟؟؟!!!!

سلام حاجی

این دوتا نظر اخر رو بچه ها با لب تاپ من گذاشتن ؛شرمنده

انشاالله در پست های بعدی هم موفق و موید باشید

یا علی

پاسخ:
سلام علیکم
سلامت باشید 
التماس دعا 
یا حق
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۱ اویس قرنی*

                                  فادخلوها بسلام امنین

من

از تبار عشقم و تنها به عشق رهبرم

تاهستم وتا زنده ام در راه او رزمنده ام

من عاشق سید علی آن رهبر آزاده ام

با هر ندای رهبرم تا پای جان آماده ام

ای رهبر فرزانه ام شمعی و من پروانه ام

گرچه نباشد معرفت من عاشق دلداده ام

...

پاسخ:
....
۳۰ آبان ۹۲ ، ۱۲:۳۸ اویس قرنی*

فادخلوها بسلام امنین

فقط چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

.

.

.

.

چرا؟

پاسخ:
به قول دوستان ظرف وجودی ما کوچیک بوده 

لیاقت نداشتیم 

همین 
!

با سلام درخدمتم با نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون علم  

پاسخ:
سلام
۰۲ آذر ۹۲ ، ۲۰:۳۷ سرباز منتـــظر
سلام علیکم به روزیم با
باحسین تامهدی
ومنتظرنگاهتون
درپناه حق
پاسخ:
سلام علیکم 
سلامت باشید 
یا حق
۰۳ آذر ۹۲ ، ۱۸:۰۶ محمد حسین
بسیج شاید معارفه داشته باشه، اما تودیع نداره. انشاالله در سنگرهای مهم تر خدمت کنی.
خداقوت.خسته نباشی برادر...
پاسخ:
سلام 
تشکر
زحمات شما هم قابل تقدیره 
دعا کن برام 
یا حق
۰۳ آذر ۹۲ ، ۲۱:۵۱ محمد حسین ف یا همان برداشت اولیه سابق
سلام
خداحافظی شما یعنی اتمام بسیجی های هم دوره ی ما
عجب یعنی الان اگر وارد دانشگاه و به خصوص بسیج بشویم کسی مارو نمی شناسه
و عجب حس غریبی
مثل یک روزی که از تهران آمدیم برای اردو جنوب و من یکهو پریدم داخل دیدم بچه ها آشنا نیستن خورد تو ذوقم
عجب
ما که حلالت نمی کنیم قرار بود دو سه تا نکته را پیگیری کنی که نکردی
پاسخ:
سلام عزیزم 
دیگه من تنها بازمانده دوان شما بودم 
حاج احمد اما هنوز هست 
اون دو مورد هم حله ان شالله 
برامون دعا کن 
یا حق

حاج احمد که تو بسیج فعالیت نمی کنه فقط تو دانشگاه هست ومث همیشه پاتوقش شبای یکشنبه هیاته.راستی وبلاگش رو نداری؟اصلا خبری ازش داری همچنان ناکام ومجرده؟پدری کن و آستینی واسه اش بالا بزن داره دیر میشه هاااااااااااااا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی