سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

هیهات منا الذلة

يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۴ ق.ظ

“هیهات منا الذلة” را از بچگی زیاد شنیده­‌ام؛ مخصوصاً در محرم­‌ها. ولی باوجود اینکه معنی آن را نمی­‌فهمیدم، از آن خوشم می­‌آمد. فقط معنی “ذلت” را می­‌دانستم، و از سردادن آن در محرم می­‌فهمیدم که ما با ذلت ارتباطی نداریم. هنوز هم از شنیدن آن به وجد می­‌آیم و روح حماسه در من دمیده می­‌شود.

“هیهات منا الذلة” از آیات ابتدایی کتاب مقدس انقلاب اسلامی ماست و همه­‌ی ما بسیجی­‌ها سوره‌ی آن را حفظِ حفظیم. همه­‌ی ما از بچگی گرمی آخرین جرعه­‌ی چای هیأت­‌هایمان را به داغی آه “لعنت بر یزید” بعد از آن تبدیل کرده­‌ایم. از “چای سنگین هیأت”، تبری ۱۰۰٪ غنی­‌سازی کرده­ایم و بمب­‌هایی را که از آن ساخته­‌ایم در سیلوهای موشکی قلبمان انبار کرده­‌ایم برای روز مبادا؛ مبادایی که ای­‌کاش بادا! ما تا این بمب­‌ها را داریم بمب هسته­‌ای به چه کارمان می­‌آید؟

مخصوصاً از وقتی­‌که چای هیأت را با “کیک زرد” می­‌نوشیم، قلب همه ما بسیجی­‌ها “نیروگاه فردو” شده است.“چای هیأت” یا بهتر بگویم، “چای هیهات” در رگ­‌های ما جاریست. با تعریفی که آقایمان از بسیجی ارائه کرده است، ما بیش­‌از ۷۰ میلیون بسیجی هستیم؛ ما بیش­‌از ۷۰ میلیون نیروگاه هسته­‌ای هستیم که آقایمان از ما خواسته است که به درصدهای بالای غنی­‌سازی برسیم تا بعد از آن، “الگو و نمونهى کاملِ تمدن نوین اسلامی را در این آب و خاک تشکیل بدهیم. “

۹۲/۰۹/۱۷
مهران شیخی

نظرات  (۹)

هه هه هه ....
پاسخ:
هه
۱۷ آذر ۹۲ ، ۲۱:۳۱ گمنام با نام

س علیکم

آره بابا راس میگی

نیروگاه قلب ما بسیجی ها تا وقتی با سوخت عشق ""سید علی"" کار کنه دنیا رو با حکومت اسلامی غنی میکنیم

تازه به قول شما که چایی های هیئت هم هست که نور علی نوره

 

ولی من ته دلم به این مذاکرات خوش بین نیستم

 

 

پاسخ:
سلام علیکم
خدا عاقبتمون را بخیر کند 
یا حق

تا میشنوم یه عاشقی عازم کوی دلبره.....

میگم که اررباب خوبم کی منو اونجا میبره؟؟؟؟

 

کرب وبلا ای کاش منم مسافرت بودم.......

 

پاسخ:
سلام علیکم
ان شالله لایق باشیم 
التماس دعا 
یا حق

با سلام وتبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)

به روزم با مطلب یا صاحب الزمان

 

پاسخ:
سلام
موفق باشید 
یا حق

"یک مصطفی دادیم ما

صد مصطفی تکثیر شد"

به کوری چشم دشمنان...

دل و سر ما فراتر از فردو و نطنز است...




پاسخ:
سلام 
احسنت
یا حق
۱۹ آذر ۹۲ ، ۲۳:۰۵ برداشت اولیه
سلام
آمده ام اما دلم را جا گذاشته ام
اینقدر دلبسته ی بسیج دانشگاه هستم که زده به سرم یک مدت بیام وایسم پای کار مسئول جدید
اینکه میگن ناگهان زود دیر می شود همین است روزی ما طفل و ترم بوقی بودیم امروز وقتی به دانشگاه می آییم فسیل شده ایم عجب
آق مهران دوستت داریم
ما نوچه ایم تو گنده لاتی
پاسخ:
سلام حسین جون 
همه ما دلبسته بسیجیم 
ما هم دوست داریم 
نه بابا همچین چیزی هم نیست 
ما خاک پاتیم 
یا حق
سلام بخدا ادم توش میمونه ماهم فیلم رو دیدیم گفتیم خوب

سلام

ظاهراًمنظور از اولی و دومی وسومی و چهارمی به ترتیب ارکان کفر و انحراف از مسیر سبز نبوی و ولایت الهیه یعنی ابوبکر و عمر و عثمان و معاویه لعنت الله علیهم اجمعین میباشند که در تفاسیر زیارت مذکور نیز به آن اشاره گردیده است ضمن آنکه در فقرات ابتدای همان زیارت عظیم الشأن نیز بصورت جمعی ارکان فوق مورد لعن و نفرین زائر جهت ارتقاء جان خویش به مرتبه منیع ولایت الله که در ولایت حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین عینیت می یابد قرار میگیرند.

اما اینکه فقرات یاد شده از اجزاء زیارت بوده یا نه ؟ قولی نه چندان ثابت شده وجود دارد که بر آنست این بیان و لعن ارکان کفر لعنت الله علیهم اجمعین توسط نگارنده متن کتاب کامل الزیارات افزوده شده و تاکیدی ست بر فقرات ابتدائی زیارت البته این قول و حتی اثبات آن چیزی از لعان ابتدائی نمیکاهد بلکه تاکیدیست بر آن و روایات دال بر لعن ایشان که متقن به آیات کتاب نیز میباشند همین امر را تایید مینماید.

والله اعلم .

خدا.ند متعال قلبهای ما را از ظلمت زیغ و کدورت انحراف از طریق و منهاج آل الله صلوات الله علیهم اجمعین حفظ بفرماید بحق محمد و آله الطاهرین.

پاسخ:
سلام عزیزم
تشکر 
باسلام.به راستی حسین چراغ عدایت وکشتی نجات است هرجا نام او،مجلس او پرچم او حضور دارد اشعه توحید و فروغ هدایت از انجا می درخشد وما هرچه داریم از او وجدوپدر و مادرو فرزندانشداریم.و آنها به ما یاد داده اند سر به دار بدهیم ولی تن به ذلت نه
پاسخ:
سلام برادر 
دعاگو بودم 
خدا پشت و پناهت 
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی