سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

من " شارلی" نیستم..

دوشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۲۲ ب.ظ
تو " شارلی" هستی ..باش ...اما من " شارلی" نیستم

من با کشتن " شارلی" هم نیستم..و نه هم با "کشندگان" .. من با " آزادی" ات مشکلی ندارم ..حتی اگر آنرا تا مرز " خدایی " میپرستی..جدا با " آزادی" ات مشکلی ندارم ..من با " دو رویی " ات ..با معیار های دوگانه ات ...با اینهمه "یک بام و دو هوا" یت مشکل دارم ..
تازه شش سال نمیگذرد..وقتی همین " شارلی ابدو"ی که میخواهی باشی .. یکی از بهترین کاریکاتوریست های خود را به جرم رسم کردن پسر سارکوزی ریس جمهور وقت فرنسا که گویا یهودی شده باشد ..از مجله بیرون کرد..اینها ازادی شان تنها در مقابل "محمد" قد میکشد..اما در برابر "یهود" ..در برابر " هولوکوست" ...خدای " ازادی " شان به زانو مینشیند...و " گنگ" میشود..
من با آزادی ات مشکلی ندارم ...من با این پر رویی که به ما درس " آزادی " و " انسانیت" میدهی ..مشکل دارم ..
تو با کوله باری از وحشت ...در الجزایر و ده ها کشور افریقیای واسیایی دیگر ... آموزگار ازادی شدی ...تو که سالهاست " دیکتاتور" میپروری برای " ما " .. امروز آموزگار آزادی بیان شدی...چشمان آبی تو که وحشت وبربریت یهودی ها را در فلسطین نمیبیند... دستهای تو که اینهمه سال اسرائیل پروری کرده ...طاغوت پروری کرده .. امروز برای "ما " درس ازادی میدهی..مگر همین های که "شارلی" را کشتند...در حقیقت زاده ی خودسری ها ...ظلم پروری ها..ووحشت شما نیستند..؟؟
تو حق داری از ازادی ات دفاع کنی ...تو برای خون خواهی کشته گانت برخیزی...اما من برایت حق نمیدهم که آموزگار آزادی باشی...اقلا ..برای من ...من به آموزگار دو رو ..نیاز ندارم...من از مکتبی که با استاندارد های دوگانه آموزش بدهند..بیزارم..
من " شارلی" نیستم..
۹۳/۱۰/۲۲
مهران شیخی

نظرات  (۱)

متنتون عالیه!عالی
پاسخ:
ممنونم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی