سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

راه من و تو

يكشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۱۶ ب.ظ
سلام بر دوستان و بازدید کنندگان عزیز و گرامی

اگر خاطر شریفتان باشد شروع کردم به راه اندازی طرح ریشه یابی مشکلات شهر کرمان و خدارو شکر دیدم افراد دغدغه مند کم نیستند و به همین علت وبلاگ راه من و تو را راه اندازی کردم تا بتوانیم در فضای مجازی هم این طرح را پیگیری کرده و به ثمر بنشانیم

امید است در این راه بنده را یاری کرده و انشالله که بتوانیم سر بلند در این راه باشیم

منتظرتان هستم

http://rah-manoto.blogfa.com/

التماس دعا

 

 

۹۰/۰۵/۰۹
مهران شیخی

نظرات  (۴)

با عرض سلام و تبریک ماه مبارک رمضان
به روزم با " رابطه ی سیاسی فرار مغزها و دغدغه مندی برخی خواص"
در پناه خودش ..
التماس دعا ..
پاسخ:
التماس دعا
سلام
آفرین بر این دغدغه و پشتکار
انشالله در این امر موفق باشید.

بروزیم با
اختلاط خوب..... اختلاط بد....!!! مسئله این است!
پاسخ:
یا حق
سلام
اگه دنبال آرامش دائم و پایدار هستی
اگه می خوای بدونی چرا نمی تونی قرآن بخونی
اگه می خوای بدونی خدا دوستت داره یا نه
اگه می خوای برخورد دیگران باهات درست بشه
اگه می خوای از بی هدفی در بیای
اگه می خوای زندگیت شیرین بشه
اگه از مشکلات رنج می بری و نمیدونی چطور حلشون کنی
.با دو رکعت نماز بخشیده میشی ...
.
.
زود بدو بیا به آدرس زیر
www.tiregi.blogfa.com
روزانه آپ میشم
برنامه ویژه برا ماه رمضان داریم فقط بدو بیا
لطفا منو به اسم (دیگه آدم شدم...آرامش واقعی یعنی خدا) لینک کنید
منتظر حضور گرم و نظرات سازنده تون هستم
روزانه به ما سر بزنید خوشحال میشم
اگر دیدید مطالبم مفیده لطفا به بقیه هم معرفی کنید تا شما هم در ثوابش شریک بشید
لطفا مطالب رو از اولین مطلب بخونید تا تاثیر خودشو بذاره
زیاد وقت نمی بره اما خیلی ها تجربه کردن و گفتن که ارزششو داره
ممنون
حتما حتما نظر بدهید چون نیازه
سلام خدمت عزیز دلم
یک کم گرفتاری و عدم دسترسی به اینتر نت پرسرعت باعث شده کمتر سر بزنیم. ان شالله در بحثتان شرکت خواهم کرد
خیلی خیلی التماس دعا دارم
پاسخ:
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی