سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

اخبار و تحلیل ها

يكشنبه, ۶ شهریور ۱۳۹۰، ۱۲:۰۶ ب.ظ
اخبار ویژه

مرکز اطلاعاتی میر آمیت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «ایرانیان با بهره‌برداری از ناآرامی‌های سوریه، اردن، و مصر، دست به تحریک تظاهرات در مرزهای اسرائیل می‌زنند».


جریان انحرافی که مدت هاست اقدامات تبلیغاتی خود را با بهره برداری از بیت المال آغاز کرده،جدیدا و در آخرین تلاش های خود بر بهره برداری از سفرهای استانی تاکید کرده است.

بنا بر اخبار بدست آمده این جریان با تاکید بر اینکه سفرهای استانی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم بستر مناسبی برای تبلیغات انتخاباتی می باشد تاکید کرده اند که در دور جدید سفرهای استانی که بنا است پس از ماه مبارک رمضان برگزار شد،باید چند نکته را مورد تاکید قرار داد.

این نکات عبارتند از:

- فعالیت های انتخاباتی با چراغ خاموش پی گیری شود

- در سفرهای استانی عمق فعالیت ها به سوی شهرستان ها و مناطق دور از مرکز تمرکز یابد

- دیدار با معتمدان محلی و تامین اعتبارات محلی سریعا مورد بررسی قرار گیرد

- تحرک در مناطقی که مردم از فرمانداران رضایت دارند باید شدت یافته و در مناطقی که از چنین ظرفیتی برخوردار نیستند باید از چهره های مورد توجه برای ترمیم این مساله و نیز مسکن های اعطایی فوری به مردم این مناطق بهره جست


روزنامه صهیونیستی ها آرتص در تازه ترین دروغ پراکنی خود علیه برنامه صلح آمیز هسته ایی کشورمان به نقل از یک مقام اطلاعاتی آلمانی که نام وی فاش نشده است ، مدعی شد کره شمالی نرم افزاری به ایران ارسال کرده است که از آن می توان در ساخت بمب هسته ایی استفاده کرد.


یک روزنامه انگلیسی نوشت:وزیر کشور انگلیس برای مطالبه مسدود کردن شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توئیتر در زمان اعتراضات مردمی ، با مسئولین این شبکه ها دیدار می کند.


محمدرضا باهنر با بیان اینکه وزیر فرهنگ ارشاد در خصوص ویژه‌نامه خاتون ‌در فرودگاه به من گفت زورم نمی‌رسد جلو آنها را بگیرم، اظهار داشت: حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد به من گفت مقامات بالا می‌گویند تو چه کار به این کارا دارید.


بر اساس تحقیقات ارتش سایبری سپاه در زمینه مراجعه کاربران ایرانی به سایت‌های غیراخلاقی، استان‌های تهران، یزد و اصفهان در رده‌های نخست تا سوم قرار دارند.


در جلسه اخیر زنان وابسته به گروهک نهضت آزادی، از اعضا خواسته شده گزارش ها و آمارهای مربوط به فحشا، طلاق ،سقط جنین،نوزادان نامشروع، ضرب و شتم زنان و دختران فراری را جمع آوری کنند تا به سازمان ملل ارسال نمایند.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

تمسک به گفتمان  اعتدال.یار کشی از سایر جریان ها.موج سواری بر مطالبات معیشتی.عبور از فیلتر شورای نگهبان و کاندیداهای سفید از راهکارهای کارگزاران برای شرکت در انتخابات مجلس است

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

جریان انحرافی با همکاری کادر مرکزی روزنامه ایران در تلاش است تا با انتشار ویژه نامه جنجالی (همانند خاتون)پس از عید فطر دو قطبی سیاسی و فرهنگی جدیدی را ایجاد کند

---------------------------------------------------------------------------------------------------



بنا بر اخبار بدست آمده چهره های برجسته اصلاح طلبان محور اصلی مورد توافق با جریان انحراف را عدم راهیابی اصولگرایان در مجلس آتی ذکر کرده و ایجاد اختلاف میان اصولگرایان را از دیگر برنامه های جریان انحراف عنوان کرده اند.

منتسب کردن بخشی از جریان اصولگرایی به جریان انحراف،انتشار شایعه همراهی برخی از اصولگرایان با هاشمی رفسنجانی نیز از دیگر محورهای این توافق بوده است.


سردبیر پناهنده شده آفتاب یزد که پس از افشای روابطش با محافل انگلیسی در سال ۸۸ ترجیح داد در همان لندن ساکن شود، در یادداشتی در یکی از سایت های اپوزیسیون نوشته است مسئولان نظام برای ساکت کردن کروبی سناریوی «شهرام جزایری» را نوشتند!


جریان فتنه بنا به طرحی که مرد خاکستری اصلاحات پیشنهاد داده، چند محور را طراحی و بر القا، اقناع و پیگیری مجدانه در فضای مجازی تاکید کرده‌اند.این محورها عبارت است از تاکید بر تعلق خاطر آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران برای کاهش فشار برای خود به علت نقش مستقیم در جریان فتنه (سفیدسازی) پرداختن به تاریخ انقلاب و تاکید بر وجود اشتباهات توسط سران انقلاب اسلامی برای همراه ساختن فتنه‌گران ـ بخش‌بندی تاریخ انقلاب به دو بخش پیش و پس از رحلت حضرت امام (ره) و شبهه‌سازی برای هر بخش ـ تحریف تاریخ انقلاب برای زیر سؤال بردن مدیریت نظام جمهوری اسلامی به بهانه مقابله باتفسیر از اندیشه امام (ره) در همین ارتباط گفته می‌شود مرد خاکستری اصلاحات قرار است در چارچوب این راهبرد فعال شود و به فعالیت بپردازد.


بیش از 500 نفر از مخاطبان تلویزیون دولتی انگلیس از پخش مجموعه‌ای مستهجن درباره همجنسگرایان شکایت کردند.


به تازگی پلیس نیویورک، با درسی که از حوادث لندن گرفته است، نیروی ویژه ای را تشکیل داده که با کنترل کاربران شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و توییتر به بررسی و تعقیب جرایم کاربران و رفتار اینترنتی آنها در این شبکه ها خواهد پرداخت.


شبکه ماهواره ای موسوم به "کلمه" که چندی پیش با تصویب دستگاه اطلاعاتی آمریکا و تامین بودجه لازم ، با مدیریت تنی چند از فراریان فتنه در اروپا راه اندازی شد در اقدامی جدید با هماهنگی عناصر بهائیت در شبکه بی بی سی فارسی و من و تو اقدام به دوبله فارسی سریال امام حسن(ع) امام حسین(ع) و معاویه نموده و قرار است این سریال را به صورت دوبله در محرم سال دیگر پخش نماید.


معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به چالش‌های رسانه‌ای خانواده‌ها در عصر مدرن گفت: در حال حاضر وجود 36 میلیون سایت غیراخلاقی تهدیدی جدی برای جوانان است.


ارگان رسمی سازمان سیا اعلام کرد براندازی جمهوری اسلامی از طریق انقلاب رنگی، حمله نظامی یا ترکیبی از این دو امکان ندارد.


دوستان عزیز صرفا این کار یک کسب تجربه بود برای آینده خیلی بهتون بر نخوره این کارم

بازم ببخشید بنده را

التماس دعا

۹۰/۰۶/۰۶
مهران شیخی

نظرات  (۱۱)

سلام
شماهم ...
اگر قابلیم رمز را برای ماهم بفرستید
پاسخ:
التماس دعا
۰۶ شهریور ۹۰ ، ۱۳:۴۸ ص-سلطانی نژاد
سلام علیکم
کنجکاو شدم
اما کاش برای هرکسی که میخواستید خودتون رمز رو ایمیل میکرد ید بهتر بود
پاسخ:
یا حق
سلام..
احتراما حضورتان عارضم که ..اینگونه مطلب گذاشتن ان هم از نوع سیاسی اش جالب نیست ..شما باید برای مخاطبین وبلاگتان و مطلبتان ارزش قائل شوید و بدانید که آنها "هر کس" نیستند ..
سیاست ارباب علوم است و کسی که سیاست نداند اجتماع هم نمی داند ..من فکر نمی کنم مخاطبین وبلاگ شما کسانی باشند که سیاست ندانند ..چرا ما همه اش به دنبال این هستیم که جدا کنیم ..بعضیها نمی دانند ..بعضیها نباید بدانند ..این تنفکر درستی نیست ..
در پناه خودش.
سلام حضرت آقا
کرمون چطوره ؟
امروز فهمیدم که سخن عشق اسم وبلاگته به روح الله هم گفتم .
وبلاگه خوبی داری من هم لینکت کردم .
ما را خیلی دعا کن چون به قول علامه حسن زاده آملی:
پیری و جوانی چو شب و روز برآمد/ ما شب شد و روز آمد و بیدار نگشتیم

یاعلی
پاسخ:
دعا بفرمایید
سلام
با عرض احترام مطلبی ندیدم که محرمانه باشه البته با دید کاملا خوش بینانه
دوما ما فهمیدیم بلدی مطلب رمز دار بزاری پیش خودمون بمونه
سوما کمی البته کمی با نظر سرکار نجی موافقم
چهارما بروزم و منتظر نظرت
پنجما ... هیچی گفتیم فقط رند بشه
پاسخ:
در آخر هم التماس دعا
۰۷ شهریور ۹۰ ، ۰۱:۴۹ برداشت اولیه
سلام
مطلب را نخوانده ام
شاید مشکل من و شما یکی باشد
من هم در شهرم مشکلاتنی را دیدم که نمی دانم آن را عمومی کنم یا نه
پاسخ:
التماس دعا
بابا مرموز!!
حالا در مورد چی هست این مطلب؟
ما که رمز نداریم.
پیشششششش ما بیا...
التماس دعا
سلام ..
من فکر نمی کنم بی احترامی کرده باشم بهتون ..دانستن رمز هم اصلا برایم مهم نیست ..فقط اینکه شما می تونستید مطلبتون رو واسه کسانی که می شناسید میل کنید ..
دوستان می تونند قضاوت کنند ..
نظرات این مطلبتون رو در سایت 702 بد نیست ببینید ..
در پناه خودش..
پاسخ:
یا حق
سلام
اگر امکانش هست برای من هم بفرستید
متشکرم
باسلام و عرض ادب ..
من از نوشتن این نظراتم نیت و قصد بدی نداشتم ..بالاخره ما به نوعی همکار وبلاگی هستیم و من بسیاری از مطالب شما رو خوندم ..و هیچ دشمنیی با شما ندارم ..من اگه یک دهم درصد هم احتمال میدادم که شما ناراحت می شید هرگز اون نظر رو نمی ذاشتم ..
در مورد نظرتون که عمومی شده باید بگم که خودتون خصوصی نذاشتید من هم فکر کردم اگه تاییدش نکنم شما ناراحت بشید..
در هر صورت حلالمون کنید و عفو بفرمایید اگر باعث ناراحتیتون شدم ..
در پناه خودش..
سلام.ممنون که سرزدین.
عید شما هم مبارک

پاسخ:
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی