سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

جنگ جنگ تا پیروزی!!!

يكشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۰، ۰۲:۰۸ ب.ظ

حدود ساعت 13 بعداظهر روز 21 آبان ماه بود که خبری به دستم رسید مبنی بر اینکه اطراف کرج انفجاری رخ داده . بر این شدم ببینم جریان از چه قراره نشستم پشت کامپیوتر و سایت های مختلفی را باز کردم . خبرگزاری های داخلی اعلام کرده بودند در یک انبار مهمات سپاه این اتفاق رخ داده و منتظر بودند جزییات بدستشان برسد و پخش کنند در همین حین یک سر به سایت بی بی سی فارسی زدم. به به چه خبره بیا ببین. این فتنه گران دروغگو که توی فتنه 88 ماهیت خودشون را نشون دادن بار دیگر با یک اتفاق شروع کردند بر هجمه تبلیغات سوء خود افزودن و تحت تاثیر قرار دادن افکار پوچ اونهایی که به این فتنه گران اقتدا میکنن.

و اما بشنوید از بحث هایی که دنبال میکردند:

شائبه حمله نظامی بدلیل جلوگیری از نزدیک شدن مردم و خبرنگاران به محل حادثه

احتمال شیمیایی بودن مواد منفجره

قطع اینترنت پایتخت و شهر های بزرگ

موجی از وحشت در میان مردم ایران

قدرت گرفتن شایعه حمله نظامی در میان مردم

و

 .

.

.

من این وسط دلم برای اونایی میسوزه که تو این روز روشن چشماشونو بستن بی برو برگشت حرف یک مشت دروغگو را گوش میکنن و دفاع میکنن ازشون

بابا خدا عقل داده برا همین موقع ها که فکر کنین. جدی اگر حمله نظامی بود ما ساکت می نشستیم؟

جدی اگر حمله بود فقط یک انبار (زاغه) منفجر میشد ؟

تورو خدا یکم فکر کنین تا کی میخواهین حلقه به گوش بی بی سی باشین؟

و در حرف آخر : اگرجنگ شود ثابت می کنیم ایران 90 سر زنده تر از ایران 59 است.

   

۹۰/۰۸/۲۲
مهران شیخی

نظرات  (۲۱)

۲۲ آبان ۹۰ ، ۱۴:۱۹ همین که هست
مگه بی بی سی فارسی فیلتر نیست
حال شما چرا با این قطعیت رد می کنید از کجا معلوم واقعا کسی حمله نکرده باشه به مهمات ؟؟؟
پاسخ:
جدی راست میگی ها از کجا معلوم!!!
سلام
در مورد بی بی سی باید گفت همه ی اخبارش دروغ نیست...اما حق هم نیست!
درواقع دروغ رو با اندکی واقعیت مخلوط می کنند و به خورد مردم می دهند!
این چیزیه که باعث می شه افراد ساده لوح حرف هاشونو باور کنند....اما در مورد این خبر واقعا کسی نمی دونه ، شاید بی بی سی از کاه کوه ساخته!
پاسخ:
شاید نه حتما
۲۳ آبان ۹۰ ، ۱۴:۲۴ راه من و تو
بسمه تعالی
.گوگل ریدر چیه؟
.تو همون بی بی سی گفته بود شایعه ی حمله ی نظامی؟
. چه ربطی داره بی بی سی گفته قدرت گرفتن شایعه ی نظامی شما چرا میگین بی بی سی گفته حمله شده؟
. اونا چطوری اومدن صاف انبار مهمات سپاهو اونم تو تهران زدن ؟
و...
پاسخ:
راه من و تو وبلاگ خودمه شما چرا با اسم من نظر گذاشتید؟
۲۳ آبان ۹۰ ، ۱۴:۲۹ راه من و تو
بسمه تعالی
نمی خواد جواب بدین خودم فهمیدم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
با راه من و تو هم سوالم گوگل ریدر چیه؟بعدشم راه من و تو؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ:
گوگل ریدر هم یکی از امکانات گوگل است که آر اس اس خوان است
سلام
ببخشید سخن عشق شما خودتون از خودتون سوال می پرسین؟ بعدش هم جواب می دین؟خوبین شما؟
پاسخ:
راه من و تو کسی دیگه است که با اسم وبلاگ من نظر گذاشته
سلام
باید باورمان شود ما می توانیم. امام خمینی(ره)
اللهم عجل لولیک الفرج
یا حق
پاسخ:
خوشحالم در فضای مجازی حضورتان پر رنگ شده
۲۴ آبان ۹۰ ، ۱۰:۰۳ دیده بیدار
«خدا را حمد می‌کنیم که ما را از اهل قبول‌کنندگانِ ولایت امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) و ائمه اهل بیت (علیهم‌السلام) و از کسانی که به آنها تمسک می‌کنند قرار داد».

عیدتون مبارک

یاعلی
پاسخ:
عید شما هم مبارک
سلام
مهران جووون خوبی؟؟؟
فکر کنم حافظه کوتاه مدتت رو از دست دادی و متوجه نمیشی که چند لحظه قبل چی گفتی !!!
از خودت سوال میپرسی ؟؟؟!!!
پاسخ:
سلام. نه بخدا کسی با اسم من نظر گذاشته
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
عیدتون مبارک
اگه میخواین خلاصه ی کل خطبه ی غدیرو بخونین به این وبلاگ مراجعه کنید
پاسخ:
چشم
۲۴ آبان ۹۰ ، ۱۶:۱۸ عبدالحمید
می گم شما توی خواب هستید یااینکه خودتوتو زدید به احمقی ، جوونهای این مملکت دارن فرار می کنن از ایران اونوقت تو میگی ایران 90از ایران 59 سرزنده تر ؟لابدبه خاطر وضعیت شکوفای اشتغالشون هست که سر زنده تر
پاسخ:
اشتغالم مشکل داره اما باید ماها بریم به سمت درست کردنش
سلام
اتفاقا آقای عبدالحمید من هم مدتی فکر می کردم جوونای ما دیگه تعلق خاطری به این مملکت ندارن و همشون دارن می رن!!!
اما الان دیگه این نظر رو ندارم! جوونای این مملکت فقط اون چهارتا خودباخته نیستن که به بهانه ی امکانات از ایران رفتند...چشم هاتون رو باز کنید ، شاید این جوون ها غر بزنن ولی عشقی که به وطنشون دارن بیشتر از علاقه به امکانات کشورهای پیشرفته است.
یا حق
سلام
بنده از نزدیک دارم می بینم کسانی را که از امکانات ایران ناراضی هستند وهم چنین به من گفتند که پدرشان ضد انقلابی بوده.اما برایم عجیب بود که می گفت از طرح هدفمندی یارانه ها راضی است.چون مردم را صرفه جو بار می آورد.پس نباید اینطور قضاوت کرد.
پاسخ:
سلام
سلام.یک کلام ولاسلام:
جنگ جنگ تا پیروزی
نه17تا شهید 111777شهید هم میدیم
تاز بچه های دانشگاه آزاد شهر علامه مجلسی همه آماده و منتظر دستور رهبر انقلاب هستند
اینهم مشت محکمی داخل دهن بعضی ها و آمریکا و اسرائیل(گوش به فرمان توییم خامنه ای ما همه سرباز توییم خامنه ای)
پاسخ:
شما که یه تفنگ بدن دستت همرو میکشی بابا
سلام
قالب وبلاگت قشنگه!مبارکه!
اصلا خوب شد عوضش کردی!
سلام من این وسط یه چیز بی ربط بگم؟؟
من اتفاقی با وبتون آشنا شدم امروز
تو نظرایی که داده بودن فهمیدم تو بسیجم یه کاره ای هستین حالا یه اعتراض: چرا عید غدیر رو برا پسرا جشن گرفتین ولی برا دخترا نه؟؟؟
سال قبلم که همینم نبود
پاسخ:
این وبلاگ من هم پل ارتباطی با دانشجوهاست نظری نقدی پیشنهادی داشتین من در خدمتم
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
به روزم با مناظره ی بهلول با عمر عدوی
موفق باشید
پاسخ:
موفق باشی
سلام
قالب جدید مبارک!
پاییزیه پاییزیه! خیلی قشنگه. من پاییز رو دوست دارم چون ...
امیدوارم دلتون هیچ وقت پاییزی نباشه!
پاسخ:
ایشالله که پاییزی نیست
۲۶ آبان ۹۰ ، ۱۵:۵۴ خدادادنژاد
قالب جدید مبارک!
پاسخ:
مرسی
۲۹ آبان ۹۰ ، ۲۱:۳۳ مرد چند هزار چهره
من اتفاقی با وبلگتون اشنا شدم واتفاقی خبرتون رو خوندم واتفاقی از یه چیزی سر در اوردم که این اتفاق اتفاقی افتاد والسلام .البته اتفاقی نظر دادم.س.خ
پاسخ:
التماس دعا

بچه ها شیطنت می کردن...حلال کنید دیگه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی