سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

الهی به امید تو

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۰۲ ق.ظ
خبرهای ضد و نقیضی این روزها از گوشه و کنار دولت این روزها به گوش میرسد .این جور که من برداشت میکنم این دولت با کمی خوش بینی اگر تا الان نشده باشد که خدا داند دارد به یک دولت دو قطبی تبدیل می شود یک سری افراد حامی ولایت و یک سری افراد هم...

فقط خدا خدا می کنم رییس دولت هواسش را جمع کند و دل به این دنیا نبندد و راه صحیح را انتخاب کند

 

۹۰/۰۱/۳۱
مهران شیخی

نظرات  (۱)

سلام دوست عزیز
وب بسیار زیبا و پرمحتوایی داری.خوشحال می شم به وب من هم سر بزنیودر وب من روی انتخاب وبلاگ برتر زیر امارگیر وبلاگ هم کلیک کنو به وب من امتیاز بده.اگه تونستی هر روز به وب من سر بزن و به وب من امتیاز بده.هر روز از هر کامپیوتر یه امتیاز ثبت می شه نظر هم یادت نره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی