سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

شهدای زنده آمدند

دوشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۰، ۰۸:۲۵ ق.ظ
سلام علیکم به همه اونهایی که امسال اردو جنوب تشریف آوردند و به همه اونهایی که دلشون توی اردو بود .

شاید من بهتر از همه از دلاتون خبر داشته باشم هم اونهایی که اومدند هم اونهایی که نیومدند.

هرچی بود مثله یک رویا گذشت

عنوان رو گذاشتم شهدای زنده چون واقعا بهش اعتقاد دارم .کسانی رو شناختم کسانی را دیدم که ذره ای با شهدا تفاوت ندارند درست خوده شهدان

دوستان دریابید این بزرگواران را 

خودشون میدونن کین نیاز نیست اسم ببرم فقط همینو بس التماس دعا

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن : همه اونهایی که توی سال ۹۰ بهشون بدی کردم حلالم کنن

پ ن۱:همه اونهایی که ازشون بدی دیدم بخشیدم نیاز نیست حلالیت از منه روسیاه بطلبند

پ ن۲: در مورد جنوب هرکی نقدی داره تو خودش نریزه بگه تا انشالله ما بتونیم کاری کنیم

پ ن۳:شهدا لحظه ای تنهام نذارید

 

۹۰/۱۲/۲۹
مهران شیخی

نظرات  (۴)

۲۹ اسفند ۹۰ ، ۱۰:۵۴ برداشت اولیه
سلام
اخوی راضی نبودیم اینقدر زحمت بکشید
من از طرف شهدای زنده مستقر در اردو از شما تشکر می کنم
شکلک قبلی هم نیشخند نیست بلکه این پیام را داره که شهدای زنده از دندانهایشان خوب مراقبت می کنند و این هم نمونه اش
من هم حلالت کردم
برو خوش باش
پاسخ:
انشالله موفق وموید باشید و ساله خوبی داشته باشید
سلام
بابا تو هم اینجا ما رو لو دادی خدا بگم چیکارت کنه مهران ور پریده که همش ما رو تو دردسر می ندازی
هم من هم حسین جون برداشت اولیه نمی بخشیمت که بدون اجازه اسم ما رو لو می دی ها

دوست دارم سال نو مبارک
انشالله امسال آخرین سال حیاتت باشه و به سال 92 نرسی و شهید بشی
اگر اینجور بشه زیر تابوتت چه نعره ها سر خواهی داد

ببخشش شوخی ما رو اخوی
یاحق
پاسخ:
موفق باشی
سلام سخن عشق!
یکساله شدن وبلاگتون رو تبریک می گم... به همراه سال نو!
موفق و پایدار باشید ان شاء الله
پاسخ:
یا حق
سلام .
اول خدا قوت و بعد اینکه 2 سوال اساسی داشتم
1- چرا قولی دادین که نمیتونین اجراش کنین ؟.میدونین تشکیلات با همین قول شاهچراغ چقدر فحش خوردو به وجهش ضربه خورد ؟
2 - سوال دومم اینه که 40 منطقه بری هیچی نفهمی چی شد خوبه یا 4 جا بری اما بفهمی کجا اومدی ؟چرا اومدی ؟و وقت 2 دقیقه خلوت و فکر پیدا کنی ؟؟؟؟تا جایی هم که من دیدم خیلیها از این وضع نالان بودن و تا جایی که ما فهمیدیم هیچ کس جنوب برای بازدید نمیره بلکه هدف چیز دیگست .
پاسخ:
موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی