سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

نمیدانم اسم این پست را چی بگذارم!!!

پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۷:۱۲ ب.ظ

هرچی با اون شماره تماس میگرفتم یا خاموش بود یا صداش نمیومد ! با خودم گفتم حرف دوستان درسته حتما سره کاریه . اما یکی بهم گفت برم سره قرار .

ایستاده بودم جلو بیمارستان و منتظر فکر همه جور آدمی رو میکردم مگر این آدمی رو ...

یک مرد با موتوری تقریبا قدیمی با رویی خاکی (معلوم بود از سره کار آمده) گونی جلو موتورش موهایی نامرتب از فرط خستگی و ریشهایی تقریبا بور و...( خودتون تصور کنید یک کارگر زحمت کش ساختمان)

-سلام علیکم

- سلام

شما گوشی مارو پیدا کردین؟

-بله !

-دست شما درد نکنه از کجا پیداش کردی؟؟

- هیچی وایساده بودم سره جاده تا اوستایی بیاد و کارگر بخواد که کنار خیابون دیدم یک کیف مشکی افتاده . برش داشتم دیدم گوشیه . همون موقع دیدم اوستا اومد برای اینکه کار گیرم بیاد گوشی رو انداختم تو گونی و رفتم که خدارو شکر کار گیرم اومد اونم کار خوبه چند روزه . (گوشیم روی حالت سکوت بود) عصر شد و رفتم خونه و چون کار چند روز بود وسایلمو نبردم . فرداش که داشتم لباس کارمو در میاوردم گوشی رو دیدم و زنگ زدم به شما .

-دست شما درد نکنه ان شالله خدا خیر و برکت به زندگیت بده

- خواهش میکنم وظیفم بوده

- چرا گوشیتونو از صبح تا حالا جواب نمیدادین؟

گوشیشو در آورد ! یک گوشی جی ال ایکس قدیمی که معلوم بود دسته چندمه

- گوشیم خرابه !صدا شما میاد اما صدا من نمیاد !

- بازم ممنونم . نمیدونم چی بگم .اجازه میدین چیزی تقدیم کنم؟

- نه برادر ما که بخاطر این چیزا تحویل ندادیم

- منم میدونم شما نیتت چیه انشالله خدا صد برابرشو بهت بده

- انشالله

مرد رفتو منم تو فکر خود

با خودم گفتم خدا معلوم بود زندگیش از ظاهرش که مشکل مالی داره گوشیشم که معلوم بود اما چرا....

رو کردم به آسمون گفتم خدایا شکرت که هنوز مردونگی وجود داره.

بازم نمیدونم اسم این مرد و اسم این پست رو چی بذارم!!!

...

۹۱/۰۲/۱۴
مهران شیخی

نظرات  (۱۵)

خدارو شکر
چه ادم باشعوری بوده
پاسخ:
سلام علیکم
سلام علیکم
تشکر می کنم که این مطلب رو گذاشتید تا ماها هم بخونیم.
نمی گم خوشحالم از رفتار اون آقا! چون برام عادیه! آخه مگه غیر از این هم می شه انتظار داشت؟
اما می گم خوشحالم چون موردی که نوشتین بهم دلگرمی داد که طرز فکرم اشتباه نیست! ...
اینکه : ساده باش ... به سادگی لباس خاکی... لباسی که حتی بعد از جنگ هم می تواند حرف هایی برای گفتن داشته باشد...
یاحق
پاسخ:
حق نگهدارتان
سلام فرمـــــــــــانده .
ای وای ببخشید خب!!!!!
رئیس جان اگه فایل صوتی روضه شب اول فاطمیه دانشگاه خودمون رو میخوای_حاج عادل_ برو قسمت به "روایت لینک"دانلودش کن(البته تو کالیبر50)
منتظر بقیه اش هم باش
تو نماز شبتون دعامون کنید خیلی زیاد
اللهم الرزقنا توفیق شهادت
پاسخ:
یا حق
سلام
بنده هم یه بار گوشیم رو گم کردم توی بیمارستان افضلی چندتا پسر لاابالی وخفن پیداش کرده بودن ،زنگ زدم گفتم گوشی من هست ،گفتند که میایم جلو دانشگاهتون گوشیتون رو میدیم وقتی رفتم یکی از این آقا پسرا گفت که فقط چون نام حضرت زهرا رو گوشیتون دیدم بهتون دادم.
اصلا باورم نشد
۱۷ ارديبهشت ۹۱ ، ۱۵:۳۳ محمد حسین توکلی
مردونگی!!! عجب واژه غریب و آشنایی... کجا شنیدمش؟؟؟
فکر نکنم تو دانشگاه باهنر بود...
خوش به حالت که یه مرد دیدی...
پاسخ:
چی بگم بهتون!!!
از قدیم گفتن انسان همه را به کیش خود پندارد! حالا فهمیدین چرا تا حالا نشنیدین؟!
پاسخ:
نه!!!
اسم پست:
مال حلال بیخ ریش صاحبشه...
خوشمال شدیم
پاسخ:
نیست خیلی ناراحتم شده بودین!!!
سلام
هرچند خودتون هم متوجه منظور گیتا خانم شدید ولی به روی مبارک نیاوردیدولی من توضیح میدم منظور ش چی بود
منظور گیتا خانم این بود که شما مردنیستید به همین دلیل فکر می کنید همه مثل خودتون هستن.شیرفهم شدید؟؟؟
پاسخ:
لطف فرمودید تفسیر کردید ممنون
سلام علیکم
جناب "یه نفر"
اینجا جای بی احترامی و هتاکی نیست.
خانم گیتا هم خودشون می تونن توضیح بدهند.
لطف کنید تفسیر نفرمایید.
یاحق!
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش می کنم وظیفه بود
در جهان خلقت هر کسی را برای کاری آفریده اند
شما را برای حراست از دانشگاه ودانشجو ماهم برای حراست از شما
پاسخ:
یا حق
سلام
منظور من با نظر بالایی بود!
پاسخ:
یا حق
سلام
چون التماس کردی بازش نکنم بازش نمی کنم وگرنه یه ببببوق اساس داشتم خدمت این دو دوست بالا
پاسخ:
تشکر
سلام علیکم جناب !!!
عرضتون درست اما ای کاش آدرسی میذاشتید تا بهتون مطلبی رو عرض کنم
در هر صورت ممنون از تذکرتون
یا حق
سلام آقای شیخی بنده قصد ی بدی نداشتم فقط برای مزاح وشوخی گفتم وخدامیدونه ته دلم هیچی نبود اگه ناراحت شدید جدا عذر خواهی می کنم واز خدا طلب مغفرت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی