سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

بدیهى است در هر انتخاباتى، یک عده‌اى به نتیجه‌ى مطلوبِ خودشان نمیرسند، من نمیخواهم اسمش را بگذارم بازنده‌ى انتخابات؛ نباید تعبیر برنده و بازنده و این واژه‌ها و اصطلاحات غربىِ مادى را به کار برد؛ اگر براى خدا و براى انجام تکلیف وارد میشویم، برد و باخت وجود ندارد[...]

امام خامنه ای

آقای رییس جمهور ،  آقای دکتر حسن روحانی
بدینوسیله تبریک ما بسیجی ها را به خاطر توفیق در کسب آرای دوستداران نظام اسلامی را بپذیرید .
از شما ممنونیم که با حضورتان ، در لبیک به مطالبه ی رهبری در مورد خلق حماسه سیاسی ، توانستید به  پر شور تر شدن و افزایش مشارکت در این انتخابات کمک شایانی نمایید .
هم چنین طرفداران و حامیان عزیز حجت الاسلام حسن روحانی
به شما نیز بابت این پیروزی تبریک میگوییم و از شما بابت این حضور ارزشمند و با شور و شعور که موجب گرم تر شدن رقابت های انتخاباتی شد ممنونیم . قطعا این کمک و یاری شما که موجب استحکام پایه های مردمی نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان این انقلاب شد را فراموش نخواهیم کرد .
با تشکر .

۳۹ نظر ۲۵ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۰۱
مهران شیخی

۱- ندای رهبرمان هنوز در گوشمان است که «بسیجی یعنی علی که تمام وجودش وقف اسلام بود». آهای بسیجی! نکند وقف اسلام نباشی و ملاحظات غیردینی را در ذهن بیاوری!

۲- وای به روزی که «بسیجی» به چیزی جز تکلیفش فکر کند و چیزی جز وظیفه‌اش برایش مهم بشود. وای به زمانی که حزب اللهی‌ها بخواهند عقیده‌ی خود را ابراز نکنند و در گوشه‌ای بایستند و «پُز روشنفکری» بدهند.

۳- سردار خیبر، شهید محمد ابراهیم همت می‌گوید: «هر قدمی که در راه خدا و بندگان مستضعف او برداشتیم، برچسب بارانمان کردند. حالا روزی ده برچسب دشت می‌کنیم. اما عزیزان من دل‌سرد نباشید، حاشا که بچه بسیجی میدان را خالی کند.»

۴- این روزها تردید بلای جانمان شده است و کناری نشسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم چه می‌شود. بسیجی باید خودش صحنه را بسازد، زیرا اگر او ورود پیدا نکند، دیگران صحنه را جور دیگری طراحی می‌کنند.

۵- انتخابات مرحله‌ای مهم از حیات انقلاب اسلامی است. دشمنان با همه‌ی توان به میدان آمده‌اند و به هر وسیله‌ای که بتوانند کوچک‌ترین ضربه‌ای به انقلاب اسلامی وارد کنند، متمسک می‌شوند و از آن دریغ نمی‌کنند. اگر بتوانند کاری کنند که بین دو نفر آدمِ خوب، کسی که کمتر با انقلاب هماهنگی دارد بیاید، همه‌ی تلاش خود را می‌کنند که به این هدف برسند. با این حال می‌بینیم که بسیجی‌های ما دچار تردید شده‌اند و کنار کشیده‌اند.

۶- ببینیم دشمن روی چه کسی تمرکز می‌کند، و با چه کسی مخالف است و از روی کار آمدن چه کسی ناراحت می‌شود. این معیار را امام به ما داد، که برای تشخیص دوست و دشمن، ملاک بی‌نقصی است.

شخصی که انتخاب می شود، در مسیر آینده‌ی انقلاب تاثیرگذار است. اگر وارد میدان نشویم، و تلاش نکنیم که اصلح بر سر کار بیاید، قطعا مسؤولیم. هر آن چه که در انقلاب رخ می دهد، به ما هم ربط دارد و باید درباره‌ی آن پاسخ‌گو باشیم.

۷- این همه یعنی این که نمی‌توان برای گرفتن پرستیژ روشنفکری، گوشه‌ای ایستاد و وارد میدان نشد، تا دشمنان قسم خورده انقلاب، همه چیز آن را ببرند.

۸- بسم الله بسیجی… . ملاحظه‌ی حرف و حدیث‌ها را نداشته باش و برای انقلاب تلاش کن.

۱۲ نظر ۱۶ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۵۱
مهران شیخی

در نظر داشتم با توجه به نگاه امام جامعه پاسخ این سوالات را بدهم اما بعلت کمبود وقت چنین اتفاقی نمی افتد ، پس بهتر است در جمع شما نخبگان فضای مجازی این مطلب به مشورت گذاشته شود

اگر شما کاندیدای ریاست جمهوری اسلامی ایران بودید پاسختان به این سوالات چه بود؟

1-  مشکل اشتغال را چگونه و تا چه اندازه ای و در چه مدتی حل خواهید کرد؟


2-  نگاه و برنامه دولت شما برای نظام تصمیم گیری و تعادل با سایر قوا و نهاد های نظارتی چیست؟

 

3-  برنامه دولت شما برای تامین مسکن و مهار قیمت آن چیست ؟

 

4-  نگاه،برنامه و شاخص دولت شما برای گسترش عدالت اقتصادی چه خواهد بود؟

 

5-  برنامه دولت شما برای مواجهه با کاهش درآمد های نفتی در سال جاری چیست؟

 

6-   گام های عملی دولت شما برای تقویت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی چیست؟

 

7-  گام دوم هدفمندی یارانه ها را چگونه و با چه تدبیری انجام میدهید؟

8-  برنامه عملیاتی دولت شما برای مهار گرانی و تورم چیست؟

 

۱۴ نظر ۱۱ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۱
مهران شیخی

دوستان عزیز خودم و مخاطبان محترم سخن عشق اگر مروری بر این اسناد داشته باشند آینده نظام جمهوری اسلامی به دستشان خواهد آمد

و در انتخاب فرد اصلح نیز به شما کمک خواهد کرد 

متن کامل چشم انداز 20 ساله کشور

متن کامل لایحه برنامه پنجم توسعه  

متن کامل قانون اصل 44

یا حق

۴ نظر ۰۷ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۲۳
مهران شیخی

انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نسبت به انتخابات گذشته دارای اهمیتی مضاعف شده است. این نکته‌ای است که رهبر انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه (۱۳۹۲/۲/۲۵به آن اشاره کردند: «امروز انتخابات شما به یک موضوع مهم بین‌المللى تبدیل شده است. دستگاههاى فکرى دشمنان نشسته‌اند رصد میکنند مقدمات این انتخابات را، این حادثه‌ى بزرگ را؛ دارند نگاه میکنند؛ نقشه هم دارند، هدف هم دارند.
در میان سخنرانی‌های اخیر امام خامنه‌ای(مدظله) به‌طور اجمالی می‌توان ۸ برنامه عملیاتی دشمنان را برای انتخابات ریاست جمهوری ۹۲ شناسایی کرد:

۱- برنامهریزى و برنامهسازى رسانه‌های دشمن برای انتخابات ۱۳۹۲/۰۲/۱۶

۲- ناامیدکردن مردم از طریق مانع‌تراشی و کتمان پیشرفتها ۱۳۹۲/۰۱/۰۱

۳- ایجاد تردید و دودلی در دل مردم تا همت آنها را کوتاه و ضعیف کنند ۱۳۹۱/۱۲/۳۰

۴- ایجاد اختلاف بین مسئولین ۱۳۹۱/۰۸/۱۰

۵- برهم زدن ثبات و آرامش کشور ۱۳۹۱/۰۷/۲۴

۶- پرت کردن حواس مردم از انتخابات با یک ماجرای سیاسی، اقتصادی یا امنیتی ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

۷- سعی در اخلال در برگزاری انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

۸- تشکیک در سلامت انتخابات ۱۳۹۱/۱۰/۱۹

 

من و شما  چه کرده ایم برای جلوگیری از این 8 برنامه عملیاتی؟

۱۲ نظر ۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۰:۲۸
مهران شیخی