سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

...

دوشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۱، ۰۵:۳۰ ب.ظ
بازار داغ احمدی نژاد کشی این روزها داغ داغ است، و پیاله ی دست من سرد سرد.
نه دستانم آن قدر گرم هست که دست دوستان مخالف را گرم بفشارم و نه زبانم آنقدر سرخ که پاسخی کوبنده نثارشان کنم.
ولی حس میکنم عده ای دارند برای برپایی عیدی به رسم (قربان، بله قربان)، رئیس جمهور کشورشان را دستی دستی قربانی میکنند.

نه آنقدر نازک صورتی بوده ام که با خواندن نوشته هایشان پلنگ شوم، نه آنقدر پلنگم، که با خواندن مطالبشان صورتم صورتی.
نه آنقدر در اصولم که هر که از من دور شد انحرافی شود، نه آنقدر منحرف که توان صحبت با منحرف را نداشته باشم.
نه آنقدر آخوندم که جز حاج آقا مساله از من نخواهند نه آنقدر عوام که اجازه دهم هر کس هر مساله ای را مطرح کند.

اصلا من دل خوشی از بازارهای زمان این رئیس جمهور هم ندارم، نه بازار اقتصادش، نه بازار سیاستش ، زیرا که هر دو دارند همدیگر را گرم میکنند و من اگر گرمایم از بازار باشد میشوم همان بازاری ای که معلوم میشود وصله ام به جیبم نه فکرم.

البته این به آن معنا نیست که ساکت باشیم و شاهد کارشکنی ها باشیم
رئس جمهوری که خود آنقدر نمیداند که در شرایط بحرانی کشور، که همه دست در گریبان گرانی هایی سر سام آور هستند، جوانفکر مهم ترین مساله نیست، مستحق نکوهش هاست، اما این میدان پر مخاطره میشود، حواسمان به بی تقوایی هایمان نیز باشد

پرهیز شود از منیت هایی که به خاطر یک مشت کامنت هر پستی گذاشته شود. به خاطر یک مشت احسنت هر غلطی نکنیم.

آنهایی که دارید رئیس جمهور کشورمان را زودتر از موعد میکشید، یادتان باشد، رهبرمان اوضاع را شعب ابی طالب نمیدانند، که شماها کوس تحریم سر دادید و دم از شعب میزنید .(بنده هم نکشتم و فقط تذکر دادم)
شماها نه میدانید بدر و خیبر چیست، و خدا میداند، اگر هم میدانستید، نگاهتان از زاویه ما نبود.

رئیس جمهور
نامه نباید بنویسد، مشایی نباید داشته باشد، مشاورانش نباید اوین باشند، کردان هم روی ماجراهایش و …

اما تو چه؟
وقتی هنوز نفهمیدی حرف تو و دشمن نباید یکی شود.
پرکاری اش را، خدماتش را، تلاش هایش را، تغییر نگاهمان را، دست بوسی هایش ها ، تواضعش را، سفرهای استانی به انجاهایی که در مخیله یک رئیس جمهور نمیگنجید را، و حالا در مقایسه ای هشت ساله ریش های سفید شده اش را …. این ها را وقت نداری ببینی.

راستی مگر یادتان نیست امام میفرمود نگذارید حرف شما و دشمن یکی شود
حالا چه شده که همه افتاده اید به جان رئیس جمهور؟
من هم میدانم نامه به لاریجانی اش را، ولی خب، به تو چه؟

به تویی که هنوز درد دین نداری و درک دین. هنوز سیاست را خارج از دیانت میدانی و سایه تفکرات سکولاریسمی است مردابی از خاک دم رود اشکت ساخته است.و خود غرق شده ای در این مرداب بی تقوایی.

هنوز امثال من نمرده ایم که این همه جلوتر از رهبری حرکت کنید، ما قائل به اینیم که نقد را باید گفت ولی نه با زبان دشمن.

یا حق

۹۱/۰۸/۰۸
مهران شیخی

نظرات  (۲۰)

درسته...
ضعف دولت و حتی تشکل های کوچیک به همین دلایله!!!
پاسخ:
یا حق
به روزم با:
::::::::::::::برای خود خدایی خودم::::::::
پاسخ:
موفق باشی عزیزم
سلام
اولین بار بود که داشتم وبلاگتون رو میخوندم و اصلا انتظار نداشتم این قدر رک حرف بزنید خیلی برام سوال شده چرا تو ایران امروز ما هرکسی یک ذره اگاهی پیدا میکنه در مورد همه نظر میده شما که آخر همه جملاتتون یا حق مینویسید نمیدونید به خاطر این حرفتون باید در محضر حق پاسخگو باشید حالا دیگه کاری به درستی یا نادرستی حرفتون ندارم شما که خودتون رو ولایتی میدونید خود آقا گفته بدون مدرک صحبت نکنید حرفهاتون طوری نباشه که وقتی مخالفان این انقلاب میخونند شاد بشوند
خیلی جالبه تو یکی از نطرهاتون نوشته بودید درددل کردم ازکی درددل اینترنتی مد شده و نظر دادن در مورد یک نفر اسمش شده درددل لطفا اگه مدرک معتبر دارید حرف بزنید و با گذاشتن مدارکتون مارو هم آگاه کنید وگرنه بهتره حرفتون تو دلتون بمونه
پاسخ:
یا حق
شما از کجا میدونید من یک فرد ساده نگر هستم شما الان میتونید از من به خاطر این قضاوت عجولانه حلالیت بطلبید ؟ شنیده بودم شما خیلی ادم بافکری هستید ولی همیشه نمیشه به شنیده ها اطمینان کرد برعکس حرف شما من یک انسان عمقی نگر هستم وبه محض خوندن حرف شما منظور حرف شما را فهمیدم ضمنا شما که نمیتونید مدرک رو کنید بهتر استارت ماشین ادمهایی که دلشون میخواد ب دولت و ملت فحش بدهند رو نزنید شما که هنوز به دکتر احمدی نژاد امیداور هستید
میتونید بهش امیداوری بدهید وبه جای این جمله که کژتابی داره به طور مستقیم امیدوار بودنتون رو بروز بدهید
یا حسین
پاسخ:
یا حق
نمیخوام بگم شما انسان بی فکری هستید من فکر میکردم با حرف من شما عمق حرف من رو میگیرید ما میتونیم به جای اینکه پدال گاز رو نشون بعضی ها بدیم بنزین ماشینشون رو بکشیم در ضمن من نمیگم حرف نزنیم ولی به جا حرف بزنیم چرا باید اخر دوره ریاست جمهوری یک نفر کارهای رو که انجام نداده رو یاداوری کنیم چرا چهارسال پیش این حرفها رو نمیگفتید یک ادم که یک شبه عوض نمیشه خوبه دانشجوها اخر دوره رفتن شما به شما بگن قهرمان ارمانهایت باش میخوام بدونم شما با دیدن این حرف چه احساسی پیدا میکنید؟ یک حرف روی همه تاثیر میذاره ممکنه شما فقط مثبت هایش رو دیده باشید ولی متاسفانه من تاثیرهای منفی رو مشاهده کردم ان شاالله خدا در این راه همه مارا رو هدایت بفرمایید
یاحسین
پاسخ:
یا حق
سلام بر دوستدارن اولاد پیامبر
بله قبول دارم و گرنه تحلیلهای هر کسی رو نمیشه قبول کرد
من یک معذرت خواهی بدهکارم متاسفانه من الان ادامه مطلب رو خوندم ومن دنبال
این مهران شیخی میگشتم الان خوشحالم که شنیده ها حقیقت داره
در ضمن برای بالا بردن بازده کاری اقامهران خوبه ادم شب زود بخوابه نه اینکه مثل ما انسانهای کم اطلاع تا نصفه شب تو اینترنت باشه در ضمن عید سادات بر شما هم مبارک (ناسلامتی سیدی گفتن)
پاسخ:
خفتن سر پست اشتباهیست بزرگ
۱۰ آبان ۹۱ ، ۱۳:۲۲ ایستگاه تفکر
سلام
خوشحال میشم یک سر بزنید
درپناه حق...
پاسخ:
چشم
هوالحی
بابو اینجا چه خبره
حلقه ی مهرانیه تشکیل دادی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مختصر مزاحی بود . تقدیمتان گشت
التماس دعاااااااا
پاسخ:
یا حق
سلام داداش میرزا

تو بدهی ها تو بده
نمیخواد عیدی بدی

عیدت مبارک
پاسخ:
عیدشمام مبارک
سلام
ببخشید چون شب بود دیگه ادامه ندادم
آقای شیخی میخواستم بدونم موضوع مرتاضهایی که از هند وارد ایران شدند رو میدونید؟ توی ادامه مطلبتون نوشته بودید چرا باید مشاورهای رییس جمهور تو اوین باشند .قبول داریدآقای احمدی نژاد خودش خوبه؟ چون خود آقا هم گفته اگه نمره رییس جمهور 100 نباشه 90 هست قبول دارید یا نه؟ من خوبم هدفهامم مشخصه
ولی خیلی کم پیش میاد بتونم چند نفر همدل پیدا کنم تو دوره حضرت علی(ع) اوایل طلحه و ذبیر با امام بودند ولی آخرشون چی شد اشتباه نشه نمیخوام تشبیه سازی کنم ولی امام علی فقط چند تا مالک داشت
بازی سیاست اینه کسی که وارد میشه وقتی بیرون میاد عوض میشه ولی خوب آقای احمدی نژاد مثل بعضی ها خیلی عوض نشد. نمیخوام طرف آقای دکتررو بگیرم ولی مبارزه بدون تحریم نمیشه یا باید مقابل دشمن بود و پای همه چی وایساد یا با دشمن بود
کسانی هم که بازار احمدی نژاد کشی راه انداختن میخوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند
یک سوال شما اطلاعاتتون رو از کجا میگیرید؟ فقط حرفهای یکسری منتقد تندرو رو گوش ندهید
پاسخ:
یا حق
سلام
مهران جان این ایام بر همچو منی خیلی سخت می گذرد. سخت می گذرد وقتی می بینم به راحتی آب خوردن، سردبیر روزنامه انقلابی مان، فرمان آتش صادر می کند. احمدی نژاد را با طلحه و زبیر مقایسه می کند.

بیخیال. احمدی نژاد سال آینده تکفیر میشود و خیلی زود مثل خیلیهای دیگر اپوزوسیون
در مملکت ما اپوزسیون سازی مد شده است. تخریب آدم ها هنر...
اما دست روزگار می چرخد و سالها که گذشت می فهمند چه اشتباهی کرده اند....

با مطلب «نوری زاد و تغییر سبک زندگی» به روزم
پاسخ:
یا حق
سلام
کجایی آقا مهران؟ مگه نگفته بودین:خفتن سر پست اشتباهیست بزرگ
نکنه جوابی برای حرف های ما ندارید؟
متاسفانه دوست عزیزمون جناب سادات اخوی سخن منو بد متوجه شدن
مناظره امروز از دید شما چه جوری بود؟
پاسخ:
یا حق
۱۷ آبان ۹۱ ، ۱۹:۰۷ نشریه خبری-تحلیلی
به روزیم و منتظر نظرات شما...
پاسخ:
موفق باشید
سلام
بسیار عالی
خیلی کیف کردم پای خوندن این چند خط
کاش خیلی از مثلا خواص هم این چند خط را می خواندن
البته شیطان که بی کار ننشسته
دست مریزاد مهران جون
با نظر قلم نامه هم موافقم
مهرانیه پیشنهاد خوبیه
دوست داریم
پاسخ:
یا حق
سلام
بروزم با خوشگل پسر
منتظر حضورتان
سلام دادش
به روزم
یا علی
سلام فرمانده
یه سر بزن به روزم با:
"بندگان خدا و بندگان شیطان"
//آنهایی بخوانند که در انتخابات 92 اسمشان برده خواهد شد//
.....
۲۹ آبان ۹۱ ، ۱۸:۵۰ ایستگاه تفکر
هوالعلیم
سلام
ماه محرم و صفر زمان بالیدن است نه فقط نالیدن
بساطش آموزه است نه موزه
تمرین خوب نگریستن است نه فقط خوب گریستن
نماد شعور مذهب است نه فقط شور مذهب
تلنگری دیگر....((منتظران مهدی بهوش باشند که حسین (ع) را منتظرانش کشتند))
ضمن عرض تسلیت این ایام و التماس دعا
درپناه حق...
۰۲ آذر ۹۱ ، ۱۶:۴۲ ما هم بالاخره آمدیم
کشتی شکسته گانیم ای باد شرطه برخیز شاید که باز بینیم آن یار آشنارا
سلام حاجی فرصت کردید یه سری هم به ما بزنید
پاسخ:
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی