سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

برد برای امام امت

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۰۱:۱۳ ب.ظ


شاید خیلی از دوستان از خبرهایی که طی این دو روز به گوششان در مورد سفر رییس جمهور خورده شوکه شده باشند ، اما چراغ راه ما روشن است و چشمانمان به لب های سید علی دوخته است .

چند نکته :

امام رحمه الله میفرمایند :

آقای کارتر تفضل فرمودند که دو نفر بفرستند با ما صحبت بکنند ما چه صحبتی با شما بکنیم ؟ صحبت با شما کی بکند؟ جواب این زن هائی که بچه هاشان را از دست دادند، پدرهائی که جوان هاشان را از دست دادند، آنهائی که در این طول زمان از آمریکا ضربه خوردند، ممالکی که ضربه خوردند اینقدر، ما جواب اینها را چه بدهیم ؟ ما جواب این مملکت های کثیری که با امر آمریکا، با توطئه آمریکا، آنها را به نابودی کشیدند، وجدانا جواب آنها را چه بدهیم ؟بنشینیم با کی صحبت کنیم ؟
رد کردم این را که نه ، نه ما یک همچو حقی داریم نه دیگران یک همچو حقی دارند ما تابع ملّت هستیم ، ما خدمتگزار ملّت هستیم ، ما باید روی مسیر ملّت سیر بکنیم ، ما هیچ خوفی از این نداریم که بر بخورد به آقای کارتر یا امثال او و توطئه زیادتر بکند یک کسی ، یک کشوری که برای خدا قیام کرده است ، فریادش الله اکبر بوده ، او را از چه می ترسانند؟
صحیفه نور، جلد: 10، ص : 163

حرف من اینجاست آقای اوباما از زمان مصدق حرف زد اما ماجرا هواپیمای ایرانی را نگفت ، ماجرای 8 سال جنگ تحمیلی را نگفت ، چرا جای دور برویم ماجرای 8 ماه فتنه را نگفت

آیا آقای روحانی این ها را یادشان رفت؟

کلیت تحلیل  از این اتفاقات چیزی جز برد برای امام امت نیست

همانطور که دیدید و شنیدید ایشان در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران واژه نرمش قهرمانانه را بکار بردند و فرمودند حرکت های صحیح و منطقی دیپلماتیک با حفظ اصول انقلاب

در جریان سفر هم به گفته جناب روحانی در قضیه هسته ای اختیار تام به ایشان داده اند

پس اگر امریکا (که بعید میدانم) دست از ظلم خود بردارد برد از آن رهبر ماست که در مقابل سیاست مداری ایشان،امریکا زانو زد و اگر هم به ظلم خود ادامه دهند باز برد از آن رهبر ماست که باز ثابت کرد امریکا شیطان بزرگ است .


 

۹۲/۰۷/۰۶
مهران شیخی

نظرات  (۴)

۰۶ مهر ۹۲ ، ۱۶:۱۸ سرباز منتـــظر

هرگاه لبخند زدند، خنجری پشت سرشان مخفی کردند

" جمهوری اسلامی هیچ رودربایستی با هیچ دولتی ندارد؛ لیکن دولتی که دستش از منابع عظیم مالی و انسانی کشور قطع شده بود و هرچه توانست توطئه کرد، دولت آمریکا بود. سی سال دولت آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و علیه ملت ایران توطئه کرده، ضربه زده، تدابیر گوناگون اندیشیده؛ هر کار توانسته کرده. اگر شما فکر کنید یک کاری بود که آمریکائی‌ها میتوانستند بکنند و نکردند، بدانید که چنین چیزی نیست؛ هر کار ممکن بوده، کرده‌اند.
گاهی هم حرفهای به‌ظاهر آشتی‌جویانه‌ای در این مدت زدند؛ اما هر وقت که لبخندی به روی مسئولین جمهوری اسلامی زدند، وقتی دقت کردیم، دیدیم خنجری در پشت سرشان مخفی کرده‌اند؛ از تهدید دست برنداشته‌اند؛ نیتشان عوض نشده است. خنده‌ی تاکتیکی، لبخند و روی خوش تاکتیکی، فقط بچه‌ها و کودکان را فریب میدهد. یک ملت بزرگ با این تجربه، و مسئولین برگزیده‌ی یک چنین ملتی، اگر فریب بخورند، خیلی باید ساده‌لوح باشند؛ یا باید ساده‌لوح باشند، یا باید غرق در هوی‌ و هوس باشند؛ دنبال زندگی راحت و خوش و همراه با عافیت باشند؛ بخواهند با دشمن بسازند. والّا اگر مسئولین کشور باهوش باشند، دقیق باشند، مجرب باشند، پخته باشند، دل در گرو منافع ملت با همه‌ی وجود داشته باشند، گول لبخند را نمیخورند.
صورت قضیه این است که بیائید مذاکره کنیم؛ اما در کنار مذاکره، تهدید؛ که اگر مذاکره به این نتیجه‌ی مطلوب نرسد، پس چنین و چنان! این شد مذاکره؟! این همان رابطه‌ی گرگ و میش است که امام گفت: رابطه‌ی گرگ و میش را ما نمیخواهیم. بیائید بنشینید با ما سر میز، مذاکره کنید بر سر فلان موضوع؛ مثلاً بر سر موضوع هسته‌ای، لیکن شرطش این است که این مذاکره، به فلان نتیجه‌ی معین برسد! مثلاً دست برداشتنِ کشور از فعالیت هسته‌ای، اگر به این نتیجه نرسد، پس چنین و چنان؛ تهدید".

بیانات‌ در دیدار دانش‌آموزان در آستانه 13 آبان‌ 1388/08/12

سلام علیکم

درود خدا بر روح خدا.مطلب بجایی بود. به فرموده امام خامنه ای(حفظه الله) جهتگیری کشور بر اندیشه امام راحل استواره که متاسفانه امروز مشکل اصلی از نظر حقیر اینه که بعضی از ما وبخصوص برخی از مسئولین از این نقشه راه فاصله گرفته ان...

توی این فضا مطالعه اندیشه امام وآقا و ذکر آنها همچون مطلب شما راهگشا و لازمه.

موفق پبروز و سربلندباشید انشالله

در پناه حق

با سلام به روزم با مطلب

از خودتان برای خودتان صرف کنید

پاسخ:
سلام علیکم
چشم

سلام

ما انگشت به دهن ماندیم از این دو پهلو حرف زدن دولت صداقت!

از سوریه و هولوکاست و گفتن جمله "گله مندی مردم ایران از امریکا "به خاطر اون همه جنایت گرفته تا کشور خواندن اسرائیل.

باید یه سوال از اقای رئیس جمهور پرسید:

ایا به نظر شما مشکل امریکا با ایران صلح امیز بودن برنامه هسته ای است؟

 

این سوال خیلی چیزها رو مشخص میکنه. البته اگه باز هم اقای روحانی دوپهلو حرف نزنن.

پاسخ:
سلام علیکم 
این روزها معنای اعتدال شده دوپهلو حرف زدن فکر کنم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی