سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

شناسنامه

چهارشنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ق.ظ

 خدایا؛

صفحه‌ی آخر شناسنامه‌ام را این‌گونه می‌خواهم.

12

آرزویش برای من گنهکار که عیب نیست

هست؟

 

راه آسمان که بسته نیست
هست؟

 

با تو‌ام ای من
راه آسمانت را پیدا کن.
شاید؛
جایی همین نزدیکی

 

۹۲/۰۷/۱۷
مهران شیخی

نظرات  (۱۵)

۱۷ مهر ۹۲ ، ۱۲:۰۹ سرباز منتـــظر

شهادت یعنی چگونه بمیریم که بهترین مرگ باشد و زندگی‌مان را کجا خرج کنیم که زندگی دیگران معنی پیدا کند
انشاالله نصیبتون بشه
پاسخ:
سلام علیکم
زیبا گفتید 
انشالله 
همچنین
یا حق

اینقدر منو اذیت میکنی تا من راضی نشم خدا شهیدت نمیکنه بله   هی میای میگی
ر... د.... یا خ...ش...
پاسخ:
سلام عزیزم 
قدیانی یکجا نوشته بود سلامتی اون شهیدی که تا لحظه شهادت دست از شوخی برنمیداشت 
شوخی کردم باهات 
من فقط اولی رو میگم دومی نه 
ان شالله نصیب شمام بشه 
یا حق 

چه شود به چهرهٔ زرد من نظری برای خدا کنی
که اگر کنی همه درد من به یکی نظاره دوا کنی

تو شهی و کشور جان تو را تو مهی و جان جهان تو را
ز ره کرم چه زیان تو را که نظر به حال گدا کنی

مست عشقت گشتم و روحم به جانش آمده
گوییا شعرم همانجا بر زبانش آمده

گفتنی ها را بگوییم و رویم از بوستان
چون که آن شیرین دلبر بهر تابش آمده

گر بگویم از دو چشمش شمه ای، ای وای دل
کان دو یاقوت عزیزش پر ستایش آمده



همى هواى تو دارم بسر دقیقه دقیقه‏
که در لقاى تو دارم سفر دقیقه دقیقه‏

 بدین امید سر آید شبم که در سحرش‏
مگر به روى تو افتد نظر دقیقه دقیقه‏



خبر رفتنت وجودم را سوزاند

دیگر غیر تعینی چیزی ندارم

خون وجودم پای غرور تو

چشمانم همچنان منتظرند


با سلام به روزم با مطلب نظامی که مدّ نظر پیامبر گرامی اسلام بود

اللهم الرزقنا شهادت فی سبیلک

یعنی میشه تکه تکه شم-پودر شم در راه خدا
ب دست شقی ترین شقی ترین شقی های روی زمین
سلام.یکی از رفقا امروز بهم میگفت شهادت اندازه ادم رو بر ملا میکنه.هرچه بالاتر میری دنیا از دید تو کوچکتر و تو از دید دنیا بزرگتر میشی....شهادت نصیبمون انشاالله
پاسخ:
سلام علیکم
چه حرف زیبایی
ان شالله
التماس دعا
یا حق
تشویق ایستاده حضار

برنامه دکتر عباسی فوق العاده مفید بود و فوق العاده تر برگزار گردید.
اجرکم و اجر دوستان زحمتکش تان عندالله
پاسخ:
سلام علیکم
متشکر 
ان شالله بازم بتونیم برگزار کنیم 
یا حق
۲۵ مهر ۹۲ ، ۰۱:۳۹ سرباز منتـــظر
سلاک علیکم به روزیم با
غیرتی های بی غیرت
پاسخ:
سلام علیکم 
موفق باشید 
یا حق

سلام حاجی

حمیدرضا صادقی وبلاگشون را تعطیل کردن یاجدیددارندآدرسشٍ

پاسخ:
سلام علیکم 
نمیدونم فقط همون وبلاگش خبر دارم 
موفق باشید 
۲۶ مهر ۹۲ ، ۱۸:۵۹ محمد باقر کمالی

سلام

وبلاگ بینظیری دارید خوشحال میشوم و به وبلاگ بنده سر بزنید و دو کلوم حرف حساب بشنوید

فعلا

 یا زهرا

پاسخ:
سلام علیکم
شما بزرگوارید
چشم 
موفق باشید 
یا حق
۲۷ مهر ۹۲ ، ۱۴:۵۲ اویس قرنی*

فادخلوها بسلام آمنین

اگر خدا بهت فرمود که لیاقت شهادت را نداری؛ بگو : مگر آنچه را که تا بحال به من داده ای لیاقتش را داشته ام!

کدام نعمت تو را من لیاقت داشته ام که این یکی را داشته باشم؟!

مگر تو تا بحال در بذل نعمت هایت به لیاقت من نگاه می کردی؟


پاسخ:
آه ...

امروز که انتهای  دنیای من است

اغازتمام ارزوهای من استب

بی سر..پهلوشکسته..لب تشنه..غریب

اینگونه شهادتی تمنای من است

 

 

 

نسال الله منازل الشهدا

پاسخ:
احسنت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی