سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

کمک به برادرتان

دوشنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۰، ۰۴:۲۲ ب.ظ
سلام دوستان عزیز

خدمتتون عرض کنم که بنده به واسطه مسئولیتی که دارم ممکن است اشتباهاتی کنم و خطاهایی ازم سر بزند دوستانه عزیزم و برادران و خواهران دینی خودم اگر از بنده نقد و انتقادی دارید بدون اسم یا با اسم برام بنویسید تا بتونم به نحوه احسن  بهتون خدمت کنم

التماس دعا

۹۰/۰۳/۰۲
مهران شیخی

نظرات  (۲)

زیبا مینوسی اگه میشه به منم سر بزن نظر یادت نره
سلام علیکم
اگر برنامه ای مربوط به کانونی در بسیج دانشجویی است لطفا در مورد آن برنامه حتما مسئول کانون را در جریان بگذارید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی