سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

در حرام زاده بودن اسراییل، شکی نیست

پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۲، ۱۲:۴۸ ب.ظ

گاهى شنیده میشود دشمنان ملّت ایران، از جمله از دهان نحسِ نجسِ سگِ هار منطقه در رژیم صهیونیستى، چانه میجنبانند که ایران تهدید همهى جهان است؛ نه، این سخنِ دشمن و درست نقطهى مقابل ممشاى اسلامى است. تهدیدِ همهى جهان، آن نیروهاى شرّ و شرّآفرینى هستند که جز شرارت از خودشان نشان ندادهاند؛ از جمله همین رژیم جعلى اسرائیل و بعضى از پشتیبانان او

سطور بالا سخنان انقلابی، نه دیپلماتیک رهبر انقلاب بود که در جمع 50 هزار بسیجی در مصلی تهران فرمودند .

در این چند مدت سخنان  ایشان را در مورد اسراییل اگر بررسی کنیم متوجه بکار بردن بدترین الفاظ  در مورد این رژیم غاصب می شویم .

از جمله : "هم آمریکا بداند، هم دست‌نشاندگانش بدانند، هم سگ نگهبانش رژیم صهیونیستى در این منطقه بداند؛ پاسخ ملت ایران به هرگونه تعرضى، هرگونه تجاوزى، بلکه هر گونه تهدیدى، پاسخى خواهد بود که از درون، آنها را از هم خواهد پاشید و متلاشى خواهد کرد."

1۳۹۰/۰۸/۱۹بیانات در دانشگاه افسرى امام على (علیه‌السّلام)

 "یکى خوى توحش صهیونیستهاست که این را دنیا دیگر فهمید. دنیا باید بفهمد. صهیونیستها ادعا میکنند که ما براى بازرسى یا براى اینکه بگوئیم به سمت غزه نیائید، وارد کشتى‌هاى اینها شدیم - که البته مثل سگ دروغ میگویند!"

خطبه‌هاى نماز جمعه‌ى تهران در حرم امام خمینى (ره)

 "ایالات متحده امریکا با آن عرض و طول و با آن پیشرفتهاى علمى و یک کشور و ملت بزرگ، بازیچه دست صهیونیستها شده است؛ مثل غولى که افسارش دست یک سگ است و هر جا مى‌خواهد، او را مى‌برد!"

بیانات در اجتماع زائران و مجاوران حرم رضوی

 

 و همچنین در دیدار ایشان با دانش آموزان و دانشجویان امسال 13 آبان ماه نکته ای فرمودند که از ریشه این رژیم را زدند

"ما رژیم صهیونیستى را یک رژیم نامشروع و حرام‌زاده میدانیم. یک رژیمى است که بر اساس توطئه به‌وجود آمده است، بر اساس توطئه و سیاستهاى توطئه‌آمیز هم دارد حفظ میشود و حراست میشود."

بیانات در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان

بعد از گذشت تقریبا  60 اندی سال از غصب فلسطین به دست این رژیم منحوس ، به کار بردن این الفاظ از طرف شخصیت اول جمهوری اسلامی ایران از نظر نگارنده چند دلیل می تواند داشته باشد  :

1-    در این مدت زمان و فضای حاکم شده بر جهان و رسوخ صهیونیست ها به دل کشورها و خط دهی به آنها، مشخص کردن ماهیت نحس آنها یکی از دلایل این مانور است. گوش زد به جهانیان که این رژیم نامشروع است و ماهیت حرامزادگی را داراست.

2-    با توجه به تهدیدات و رجز خوانی که اسراییل و هم پیمانانش در مورد جمهوری اسلامی مطرح کردند ، برای خنثی کردن این تهدیدات و نشان دادن قدرت ایران اسلامی دیگر دلیل بکار بردن این الفاظ  است .

3-    با توجه به روی کار آمدن دولت جدید و سیاستهایی که در حوزه خارجه اتخاذ کرده است . شائبه ترس (همانطور که اوباما گفته است ایران بخاطر ترس پای میز مذاکرات آمده است) جمهوری اسلامی در جهان مطرح شده است که با بکار بردن این الفاظ باری دیگر توطئه آنها خنثی شده و روحیه انقلابی را به جامعه و دولت انتقال می دهد.

4-     عادی نشدن حضور رژیم غاصب صهیونیستی برای سیاست مداران داخلی و خارجی

۹۲/۰۹/۰۷
مهران شیخی

نظرات  (۱)

۱۶ آذر ۹۲ ، ۱۱:۴۹ سربازمنتظر

سلام علیکم

خداقوت

فقط بعدخوندن این مطلب بیشتر حسرت خوردم از ....بعضی ها

هفته پیش سرکلاس سیاسی استادم گفت بسه دیگه هی میگن رژیم صهیونیستی وقتشه دیگه بگیم کشور اسرائیل ما ایرانی ها شدیم کاسه ی داغ تراز اش حتی حماس  هم گفته ما ازاین به بعد میگیم کشور اسرائیل

منم که خونم به جوش اومده بود از دست استاد وبیشتر هم کلاسی های ....که حرفای استادو باخنده تایید میکردن

گفتم اگه سند دارین یا مدرک که حماس یاکسی جز شما این حرفو زده بیارین بعد حرف بزنین استادم جاخورد که من اینطوری گفتم

زود موضوع رو عوض کرد که جواب نده اخرشم گفت شماغیبت زیاد دارین باید برید این درسو حذف کنین.

فقط متاسفم وقتی سطح فکر ونظر استادای دانشگاهمون دراین حده وای به حال بقیه

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی