سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

هوای هدیه ها را داشته باشید!

پنجشنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۶ ق.ظ

ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن ، به کارگاه ساخت و ساز سر زد تا بر کارها نظارت کند.  ﺍﺯ ﻃﺒﻘﻪ ﺷﺸﻢ  نگاهی به پایین انداخت و ﮐﺎﺭﮔﺮی که با او کار داشت را پیدا کرد. ﺧﯿﻠﯽ ﺍﻭ را ﺻﺪﺍ زد ، ﺍﻣﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﻭ ﺳﺮﻭ ﺻﺪﺍ، ﮐﺎﺭﮔﺮ ﻣﺘﻮﺟﻪ نمی شود. ﺑﻪ ﻧﺎﭼﺎﺭ ﻣﻬﻨﺪﺱ، یک اسکناس 5 هزار تومانی به پایین می‌اندازد ﺗﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺎﻻ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ کند. ﮐﺎﺭﮔﺮ اسکناس ﺭا ﺑﺮمی‌دارد ﻭ ﺗﻮ ﺟﯿﺒﺶ می‌گذارد ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند مشغول کارش می‌شود. ﺑﺎﺭ ﺩﻭﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ اسکناس 10هزار تومانی ﻣﯿﻔﺮستد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﺪﻭﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ کند پول را در جیبش می‌گذارد. ﺑﺎﺭ ﺳﻮﻡ ﻣﻬﻨﺪﺱ ﺳﻨﮓ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺭا می‌اندازد ﭘﺎﯾﯿﻦ ﻭ ﺳﻨﮓ ﺑﻪ ﺳﺮ ﮐﺎﺭﮔﺮ برخورد می‌کند.
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻟﺤﻈﻪ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺳﺮش را ﺑﻠﻨﺪ می‌کند ﻭ ﺑﺎﻻ ﺭا ﻧﮕﺎﻩ می‌کند ﻭ ﻣﻬﻨﺪﺱ کارش را به او می‌گوید.

قصه زندگی ما آدم ها هم دقیقا همین است .

خیلی وقت ها خدا از آن بالا ما را صدا می زند و چون نمیشنویم ، برایمان هدیه هایی می فرستد تا بالا را نگاه کنیم . اما ما مثل آن کارگر فرصت طلب هدیه ها را بر میداریم، بی آنکه نگاهی به بالا بیندازیم .

آنقدر این اتفاق تکرار می شود ، تا اینکه خدا اینبار یک اتفاق بد کوچک برایمان می فرستد تا حواسمان را بیشتر جمع کنیم و رسمان را به بالا بچرخانیم  و یاد خدا باشیم . 

حواسمان را جمع کنیم ، قدر نعمت هایمان را بدانیم مخصوصا حالا که در ماه خدا قرار داریم 

رمضان بر همگی شما مبارک 



پ ن : ببخشید بعد از چند روز گذشتن از ماه مبارک این مطلبو گذاشتم واقعا وقت نبود 

از همه التماس دعا دارم 

یا حق

۹۳/۰۴/۱۲
مهران شیخی

نظرات  (۴)

۱۳ تیر ۹۳ ، ۰۹:۵۴ محرم سرباز کوچولو
سلام
واقعا خدا به این خوبی من موندم این بنده هاش به کی رفتن!!!

خدا که حس ذاتی "رو" رو در وجوئ ما قرار داده کمی چاشنی شو زاد کرده و با پررویی تمام با کوله باری از گناه وارد این مهمونی عظیم خدا می شیم و عین خبالمون هم نیست!!!
خدایا بی خیال گفتن هاتم شکر!
بروزیم 
دعوتین.
پاسخ:
سلام علیکم 

سلام علیکم
خدایا شکر
پاسخ:
سلام علیکم 

 

"دو روی یک سکه"

نگاهی بر شباهت های گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9817

 

مادر! بی تو از بازنده ها بودم

و یاد آوری کن ؛ که یاد آوری مؤمنان را سود میبخشد

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=9865
سلام.
خدایا تو قادری و توانا
 به حرمت سحرهای ماه رمضان به حرمت نیمه شب های قدر به سینه زدن های برای مولامون به تشنگی صاحب و آقامون که گوشه کمی از اون رو تابستونیه چشیدیم اگر ما سرمون رو برات بالا نگرفتیم برات تو فراموشمون نکن..........خدا ما کاهلیم و نادان شاید مزه اون پول هایی که برامون انداختی پایین و ما سرمون رو بالا نگرفتیم مارو از تو دور کرده ولی نوکر هرچی باشه بازم مال صاحبشه................طاعتتون مقبول درگاه احدیت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی