سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

ما منتظریم ...

سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۲ ب.ظ

یادتون که هست همین چند روز پیش بود که رییس جمهور محترم به منتقداشون گفتند برید به جهنم ، خدارو شکر می کنم که اون جنگ روانی که درمطلب قبلی هم بهش اشاره کرده بودم تا الان کار ساز نبوده و وزیر علوم را به مجلس می کشاند ، وزیر علومی که بجای دل دادن به مباحث علمی کشور بیشتر به فکر تعویض و برداشتن روسای دانشگاه ها و سیاسی بازی های خودش بود ، دیروز شنیدم جناب فرجی دانا گفته است اگر استیضاح شوم به خارج از کشور می روم!

تاکتیک قدیمی اصلاح طلبانم که دیگه کار ساز نبوده و هرچه بچه های انجمن اسلامی تلاش کردند فشار بیاورند و بیانیه دادند اونم بیانیه ای که به گفته خودشون توی وزارت خونه نوشته شده بوده ولی باز هم کارساز نبود و تاکتیک فشار از پایین و چانه زنی از بالا دیگر سودی برای اصلاح طلبان در بر نداشت .

ان شالله فردا منتظر هستیم یکشنبه سیاه دیگری مجلس رقم نزند که دل همه را خون کند و به دور از سیاست بازی و لابی گری و به طور قانونی جلسه استیضاح  وزیر محترم علوم را برگزار کنند.

۹۳/۰۵/۲۸
مهران شیخی

نظرات  (۸)

۲۸ مرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۱ چشام دریاست ...
واقعا ما حسابی منتظریم ...

سلام
چرا سایت 702 از رونق افتاده؟؟؟
پاسخ:
سلام ، یک سری مشکلات فنی و حقوقی پیش اومده 
در پی حل قضیه هستیم 
التماس دعا 
سلام
قابل توجه دوستان گرامی بنظر میرسد که بازدید وزیر امور خارجه از صنایع دفاعی چند وقت پیش کمی بوداره چه دلیلی وجود داره که وزیر امور خارجه که اتفاقا رئیس گروه مذاکره کننده با گروه 5+1نیز میباشند و در مذاکرات به ادعای مقامات آمریکایی بصورتی بسیار پوشیده به قدرت موشکی ایران اشاره شده تا در طول مذاکرات و در آیتده این توان دفاعی و بازدارنده جمهوری اسلامی ایران نیز متوقف شود و با توجه به سخنرانی آقای دکتر ظریف در دانشگاه که آیالات متحده ترسی از توپ و تفنگ و چهار تا موشک ما نداره از صنایع دفاع بازدید کنه؟!!امیدواریم که ماجرای آقای سید حسین موسویان معاون وقت جناب آقای دکتر روحانی در زمانیکه دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند و آقای موسویان اسرار هسته ای کشور را به بیگانگان ارائه دادند تکرار نشه... البته از ما نشنیده بگیرید میترسیم حواله مان بدهند به جهنم چون بزرگواران با بهشت که صنمی ندارند لذا همگان اعم از دوست و دشمن خودشونو به جهنم حواله میدهند ... بنظر من یه جاسوسی پنهان و بسیار پوشیده در قالب تیم مذاکرات البته نه نوسط همه بلکه بوسیله بعضیها داره انجام میشه ... ابا الفضل علمدار خامنه ای نگه دار تکبیر و صلوات دشمن شکن .
۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۲:۲۷ فانوس جزیره
سلام علیکم
اگه می خواید عاقبت بخیر از دنیا برید و البته با ایمان و خیلی چیزهای دیگه معنوی گیرتون بیاد به اعمال روزهای یکشنبه این ماه که چهار رکعت نماز است مراجعه نمائید
بسیار فضیلت برای این نماز ذکر شده است
التماس دعا داریم بزرگوار
به کسانی که دوستشان دارید اطلاع بدهید
عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
سلام
ممنون از مطلبتون
پاسخ:
سلام 
موفق باشید

با سلام

وبلاگی با موضوع نقد و بررسی مباحث و کارهای  فرهنگی استان کرمان ایجاد شده است  خوشحال می شویم شما هم سر بزنید و از قلم زیبای شما بهرمند شویم

http://kerman1404.blogfa.com

اولین مطلب وبلاگ با موضوع اخراجی !!!!!!!!!!!!!!!!!!

البته همین که امروز می بینیم دوستان بسیاری در وبلاگهای خودشون مطلب می نویسند و در فضای مجازی فعال هستند، از برکات 702 است. از برکات دور هم بودن.
البته نقدهایی هم هست به این مجموعه، اما در برابر جریان سازی های قوی و تربیت نیرویی که مستقیم و غیرمستقیم صورت گرفته قابل طرح نیستند این نقدها.
702 وظیفه اش بالغ کردن یه جریان بود که شکر خدا حالا انجام شده و خودش دچار رخوت شده. امیدواریم به زودی بتونیم شاهد جریان قوی تر نیروهای انقلابی و مذهبی در کرمان باشیم.

 

تخریب بیشتر، فریبکاری بیشتر:

غرب مدعی ست که هیولای داعش را محکوم می کند...

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10054

 

ریشه های پنهان داعش (قسمت اول)

مدارک و شواهدی که نشان می دهد چه کسانی داعش را به قدرت رساندند:

http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=10060

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی