سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

مبانی نظری جریان انحرافی

سه شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۰، ۱۲:۵۵ ب.ظ
به نام خداوند خالق جن و انس

پر بحث ترین موضوع این روزهای سیاست کشور موضوع جریانی است به عنوان جریان انحرافی که در دولت و اطرافیان دولت شکل گرفته است.از این رو بر آن شدم تا مطلبی راجع به این موضوع بنویسم اما قبل از آن نیاز بود که یکدفعه سراغ این جریان نروم بهمین علت مطلب قبلی را برای تقرب بیشتر ذهنتان گذاشتم.در این مطلب من نمیخواهم اخبار یا خبری بدهم که این روزها باب شده و همه منتظر این هستند که خبری بشنوند.فلان جریان فلان کار را انجام داد و یا امثال اینها

بنده سعی کردم در این مطلب مبانی نظری این جریان را در حد اطلاعات و تحلیل های خودم بنویسم

اول از همه فلسفه مطلب قبلی را بگم که تعجب بعضی از دوستان را در آورده بود.جریان انحرافی موجود در دولت رابطه ناگسستنی با سنت گرایان دارد برای این می گویم ناگسستنی چون که از اظهارات اشخاص مطرح این جریان مطرح شده است .

آقای رحیم مشایی در جمعی اظهار به این داشته اند که دوره که دینی بخواهد بر دنیا حاکم باشد و نگاه خاص را حاکم کند گذشته است که این موضوع درست ریشه دارد در اعتقاد سنت گرایان در بحث وحدت متعالی ادیان و کثرت گرایی دینی.

از این نوع صحبت ها در حرفهای ایشان زیاد دیده می شود با یک جستجوی کوچک در صحبتهاش می توان به راحتی طرز تفکر سنت گرایانشو پیدا کرد و این موضوع وقتی برای من ثابت شد که فهمیدم در جلسه ای گفت اگر بجای کتب شهید مطهری کتابهای حسن نصر را ترویج می دادیم الان وضع مملکت این نبود.

خوب به این نتیجه شاید رسیده باشین که پیوند ناگسستنی دارد این جریان با سنت گرایی

حال برویم سراغ اعتقاد سنت گرایان به مسئله ظهور و نظریه جریان انحرافی نسبت به ظهور را هم برررسی کنیم

سنت گرایان معتقدند که ظهور در عالم شرق اتفاق می افتد(عالم شرق جایی مثل برزخ که فقط افراد خاص با آن رابطه دارند)یعنی فقط یک سری افراد با امام زمان(عج)رابطه دارند در زمان ظهور.

این عده خاص کیا هستند؟چه خصوصیاتی دارند ؟ این بحثی جداست که شاید اشاره ای بهش کردم

این از نظر سنت گرا ها اما جریان انحرافی نظری دارد درست در موازی با این نظر آنها معتقدند که همانطور که غیبت صغری و کبری داریم ظهور کبری و صغری هم داریم و الان ظهور صغری اتفاق افتااده است به با همین فاکتور مستند ظهور نزدیک است رو شد و یا باز با همین نظر دنبال دیدار احمدی نژاد با پادشاه اردن که سفیانی است و در زمان ظهور با شعیب ابن صالح ملاقات دارد

و از این دسته کارها که همگی از این نظریه نشئت دارد و یک موضوع مهم که بحث ولایت فقیه است را دنبال کم رنگ کردن آن هستند با موضوعات و کارها(عزل و نصبها در دولت وامثالهم....)

که این هم نشئت گرفته از این بحث ظهور صغری هست که معتقدند امام زمان (ع) هست و با او رابطه داریم نیاز به ولی فقیه نداریم و افرادی که با ایشان رابطه دارند را هم کسانی معرفی کردند که آقای احمدی نژاد کاملا محوه این فرد شده و بعد خواهم گفت چرا.

این هم از یکی دیگر از  مبانی فکری آنها  حالا بریم سراغ بحث فراماسونری و رابطه آن با جریان انحرافی.چرا علامه مصباح فرمودند جریان فراماسونری در دولت پا گرفته؟

خوب اول مبنای فراماسونری را که نگاه کنیم به این میرسیم که آنها دنبال بی دینی هستند اما لایه لایه عمل می کنند در ابتدا کار این را بروز نمیدهند و در اصل خلقت و مهدویت هم نظر خاص خودشان را دارند و اما بحثی که برای ما کاربردی است استفاده ماسون ها از علوم غریبه است . میدانید که قوی ترین افراد در رابطه با علوم غریبه در اسراییل هستند که یک نکته از کارهای آنها زنده نگه داشتن شارن در کما در چند سال است.جریان انحرافی یکی از ابزارهاش همین علوم غریبه است علوم غریبه چیزی فراتر از رابط با اجنه است این فرد جن گیر و رمال ع.غ که دستگیر شده جن گیر است اما رابطه با علوم غریبه چیزی دیگر است که دارند از آن استفاده می کنند و آقای احمدی نژاد را سحر کرده اند که فردی با آن سابقه الان این چنین حرفهاایی ازش میشنویم

گفتنی زیاد است اما برگردیم سر بحث خودمان

از اهداف جریان انحرافی که بخواهیم نام ببریم یکی بحث ولایت فقیه و نسبی نشان دادن آن و یکی افزایش قدرت جریان و همچنین چالش های سیاسی در نظام و استحاله نظام و انتقال فاز سیاسی به فاز اجتماعی در نظام است.

اما در آخر مطلب بگم که من هنوز حساب احمدی نژاد را با جریان انحرافی جدا می دونم و تلاش بر این است که آقای احمدی نژاد را جدا کرده از این جریان و نجاتش بدهیم و همچنین ریشه این جریان را از این مملکت بکنیم

به امید آن روز

امیدوارم توانسته باشم مطلبی در خور شما دوستان عزیز نوشته باشم

منتظر نظراتتان هستم

۹۰/۰۳/۱۰
مهران شیخی

نظرات  (۳)

"آقای احمدی نژاد را سحر کرده اند که فردی با آن سابقه الان این چنین حرفهاایی ازش میشنویم"
این حرفیست که خیلی از ماها می تونیم قبولش کنیم اما یه جورایی اثبات می خواد بنابراین تا حداقل هایی رو برای اثباتش نداریم بهتره در گفتنش کمی لطافت بخرج بدیم!!!
پاسخ:
التماس دعا
۱۳ خرداد ۹۰ ، ۰۴:۱۱ ص-سلطانی نژاد
المرأة سیّدة بیتها

بحران آب، بحران انرژى، بحران گرم شدن زمین، هیچکدام از اینها مسائل اصلى بشریت نیست. بیشترِ آن چیزهائى که مشکلات اصلى بشریت است، برمیگردد به مسائلى که ارتباط پیدا میکند با معنویت انسان، با اخلاق انسان، با رفتار اجتماعى انسانها با یکدیگر؛ که یکى از آنها مسئله‌ى زن و مرد، جایگاه زن، مسئله‌ى زن و شأن زن در جامعه است.

منتظر نظراتتون هستیم

یاعلی
۱۵ خرداد ۹۰ ، ۲۱:۵۰ عبدالله اشجع
سلام
مطلب قبلیت رو نصفه نیمه خوندم ( حتما کامل می خونمش ) و این مطلب رو کامل
منابعت رو ذکر کن
اختصار مطلبت زیاده یک کم کمش کن
بیشتر توضیح بده که نظرت رو بهتر بفهمیم
از خوندنش لذت بردم
معلومه که مطالعه می کنی و البته بعدش فکر
موفق باشید
پاسخ:
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی