سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

اسعدلله ایامکم

پنجشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۰، ۰۱:۰۰ ب.ظ
ان شالله که طاعات و عبادات همه دوستان مورد قبول حق قرار گرفته باشه .دیروز که روز عید بود روز پاداش یک ماه بندگی انشالله که استفاده کرده باشید.

دیروز هم گذشت و ما همچنان غافل مانده ایم.خواستم مطلبی بنویسم گفتم بذار در مورد اتفاقات دیروز بنویسم که از نظر من بعضی هاشون مهم و بعضی هاشونم خیلی مهم نبودند.

حضرت آقا دیروز دو مراسم داشتند یکی نماز با شکوه عید فطر بود یکی هم دیدار با مسئولین و سفیر های کشورهای اسلامی.

در خطبه های نماز که حضرت آقا از ملت جدا به خاطر بصیرت عمومی و حضورشان صمیمانه تشکر کردند که این جای بسی آرامش برای ما داشت و همچنین توصیه هایی داشتند از جمله"به ملت عزیزمان بارها عرض کردیم که امروز ما به چند چیز احتیاج داریم: اول، اتحاد و همدلى میان مردم با یکدیگر، و میان مردم با مسئولین، و میان مسئولین با یکدیگر. این، نیاز بزرگ کشور ماست. امروز دنیا دارد یک بخش مهمى از تاریخ خود را میگذراند. ما باید در این فصل، در این بخش، در این مقطع، خیلى بهوش باشیم، خیلى مراقب باشیم؛ بفهمیم چه کار داریم میکنیم. اگر در بین خودمان کدورتها و بددلى‌ها و بدجنسى‌ها و ناسازگارى‌ها وجود داشته باشد - چه بین آحاد مردم، چه بین مسئولین و مردم، چه بین مسئولین با یکدیگر - نخواهیم توانست به این وظائف بزرگى که امروز متوجه به ماست، عمل کنیم. این یک توصیه‌ى مهم است، یک ضرورت اصلى است."

اقا در مورد انتخابات هم بحثهایی داشتند و و لپ مطلب ایشان این بود که مراقب امنیت کشور باشید این خیلی مهم است 

در دیدار بعدی هم در مورد مسائل منطقه بحثی داشتند و باز هم در بیداری اسلامی که در منطقه شکل گرفته تاکیید کردند و همچنین در این رابطه فرمودند"امروز روزى است که ملتهاى مسلمان به هویت اصیل و اسلامىِ خودشان برگردند. آنچه در درون ما از نیرو و عظمت و شکوه وجود دارد، ناشى از ایمان به اسلام و اعتقاد به قدرت پشتیبان الهى و اتکال به خداى متعال است؛ این است آن قدرتى که هیچ قدرتى بر آن فائق نمى‌آید؛ این را بایستى هرچه بیشتر در دل خودمان، در عملِ خودمان تجلى ببخشیم."

ما هم که دیروز  تلویزیون نگاه میکردیم و دنبال سوژه برای نقد بودیم که تا دلتون بخواد سوژه پیدا کردیم ولی بهترین سوژه این فیلمهای ماه رمضون بودند که حسابی حالمو گرفتن.یکی از فامیلا بهم پیام داد که شیطون همین تویی نه کس دیگه برو فیلم سقوط یک فرشته رو ببین خودت اونجایی.جدی هم شیطونم من خدا بهم رحم کنه.

یک اتفاق جالب دیگه این بود که فک کنم نماز عید فطر بعضیا اشتباه یا شایدم نه درست اما در هر حال ما رفتیم نماز عید فطر این بنده خدایی که از پشت میکروفن دعا قنوت رو میخوند بجای "مِنْهُ عِبادُکَ الصّٰالِحُونَ " میگفت"بهی عبادک الصالحون" نمیدنم علما نظر بدن مردم هم که خیلی هاشون حواسشون نبود و تکرار میکردند.

حرف بسیاره اما وقت کم...

هی دیروز هم گذشت به فکر امروز باشیم

یا حق

۹۰/۰۶/۱۰
مهران شیخی

نظرات  (۵)

سلام!
شما؟شیطان؟

پاسخ:
یا حق
سلام حاج مهران
عید شما هم مبارک
جات خالی امشب با بچه های قدیم گروه خونه احمد حیوری بودیم شیخ ذوالفقاری هم اومد صفا داد.
راستی اردو مشهد نمیای؟ 24 شهریور؟؟؟؟؟

بنده به مدت 8 روز امتحانات شهریور(ارتقایی(جهشی)) دارم فکر کنم تو این مدت دور اینترنتو خیط بکشم.
پس التماس دعا.


پاسخ:
یا حق
سلام
بروزم با حج نوشت 2
ومنتظر نظرتان
یا حق
۱۳ شهریور ۹۰ ، ۰۸:۱۱ برداشت اولیه
سلام
چطوری پسر؟
خوبی ؟
عید گذشته ی شما هم مبارک
http://www.jahannews.com/vdchvmnzi23n6kd.tft2.html
بخوانید درد یک خانواده را!
به امید رسوایی مسئولین همدان که جواب انتقاد را با شکایت می دهند
جواب طلبکار را با بازداشت...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی