سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

دل تنگی!!!

يكشنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۰، ۰۴:۰۴ ب.ظ
دلم هوس حرم امام رضا (ع) کرده خیلی دوس دارم برم بغض دل وا کنم از این همه بدیهای اطرافم اما چه کنم که نمی طلبد منه گناهکارو کاش شما بری و منم دعا کنی

مگو که بی خردم هیچ کس نمیخردم            امام رضا کرامت تو به بالای دست میبردم

امشب دلم هوای میخانه کرده ساقی          سوز شراب نابت دیوانه کرده ساقی

پنجره فولاد رضا برات کربلا میده                     هرکسی کربلا میره از حرم رضا میره

 

۹۰/۰۷/۱۰
مهران شیخی

نظرات  (۲)

در کوی نیکنامان ما را گذر ندادند ... حالا حالاها هم راه نمی دهند.
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم ما شما دعا کن
۱۱ مهر ۹۰ ، ۲۲:۳۳ خدادادنژاد
به قول شاعر:
............................... جایی ننوشته است گنهکار نیاید.
(مصرع اولش یادم رفته)
شما به مشهد نزدیک تری. اگه طلبید و رفتی ما رو هم دعا کن که امسال اردوی مشهد طلاب دانشجویان کنسل شد.
پاسخ:
یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی