سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

پایانی برای ...

سه شنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۰، ۰۱:۳۲ ق.ظ
امشب بعد از ۶ماه جانشینی تودیع شدیم

کار نداریم چرا...

 اما تو این ۶ماه خیلی چیزا یاد گرفتم. خیلی تجربه کسب کردم.

دوران خوبی بود درسته کم ناملایمتی ندیدیم اما خداروشکر خدا صبره خوبی به ما داده

شاید به خیلیها بدی کردم شایدم خیلیها بهم بدی کردن 

در کل اگه دوستی از ما بدی دید مارو ببخشه شاید نفهمیده این کارو انجام دادم  و من هم از همه اونایی که بهم بدی کردن گذشتم

خدارو شکر که کارها نخوابیده همچی به راهه انشالله همه دست به دست هم میدن تا مجموعه به هدف خودش برسه

اونایی هم که روشون نمیشه اشکالات مارو علنی بهمون بگن اینجا جای خوبیه راحت حرفشونو بزنن

خدا میدونه از نقد اصلا ناراحت نمیشم

تو این مدت خیلی تلاش کردم یه سری کارها عملیاتی بشه اما بخاطر نالایقیم نشد متاسفانه

تو این مدت خیلی کارها هم انجام ندادم که بازم از همه پوزش میطلبم

به قول یکی ازدوستان :مسئولیت پالون شتری است  تا ما بتوانیم باره بیشتری حمل کنیم

شاید من خودم بار بودم چه برسه به اینکه بخوام باری رو کم کنم

بی مسئولیتی هم سخته ها مخصوصا برای ما که انگ قدرت طلبی بهمون زدن

و توصیه آخر به دوستان : حواستون به اخلاق تشکیلاتی باشه

گفتنی زیاده اما ...

۹۰/۰۷/۱۹
مهران شیخی

نظرات  (۱۳)

سلام
خداقوت!
لایکلف ا.. نفسا الا وسعها
اگر آنچه در توانتون بوده انجام دادید نگران چیزی نباشید خداوند بیشتر از این از شما نمیخواهد!
لقد خلقنا الانسان فی کبد
اگر 6 ماه سختی کشیدید ،شاد باشید که مورد عنایات حضرت حق بودید چون این سختی ها به هر کسی نمیدن!واین قانون طبیعت است که:
هرکه در این بزم مقرب تر است جام بلا بیشترش می دهند

امید است که در همه مراحل زندگیتان موفق ومنصور باشید.
پاسخ:
التماس دعا
سلام
اتفاقا وقتی بودین نسبتا کارا خوب پیش می رفت... خدا اجرتون بده..امیدوارم همچنان با انرژی ادامه بدید.
حالا قراره کجا فعالیت کنید؟ هستید که اگه خدا بخواد؟
پاسخ:
یا حق
نویسنده ها " سیگـار " می کشند ......شــاعر ها ، " هجران "...
نقاش ها ، " تـــــــــــابلو " ........زندانبـــــــــــان ها ، " دیوار " ...
زندانی ها ، " تنهـــــــــــایی" ........دزدهـــــــــا ، " سرک " ...
مریضها ، " درد " .........بچه هـــــــــــا ، " قد " ...
و من برای کشیدن ، " نفسهـــــــای تو " را انتخاب می کنم ... !

سلام وبلاگ خوبی دارید
استفاده کردیم
به روزم
خوشحال میشوم نظر بدهید...
موفق باشید
یا حق
سلام.
در مجموعه بودم و کارهایتان را دیدم.خدا قوت
با شما کارها پیش می رفت.مجموعه رو تنها نذارید.مجموعه به امثال شما نیاز داره. حتی قسمت دیگری از مجموعه
یا حق
حالا چرا ناراحت و خسته و نا امید؟
به این زودی جا زدی کاکو؟
روی اسمت قسم می خورن ها..حواست باشه
پاسخ:
شما دعا کن تو خط خودمون بمونیم و حرکت کنیم
سلام
انشالله موفق باشید
پاسخ:
در پناه حق باشید
۲۱ مهر ۹۰ ، ۲۲:۲۶ برداشت اولیه
کی تودیع کرده؟ می خوای حالشو بگیریم؟
اخوی توی بسیج گاه مهمتر از پست حضور است راحت می شود این پست ها را دور زد نمونه اش را سراغ دارم تا دلت بخواهد. شما به وظیفه ی خود عمل کنید بدون مسئولیت دست آدم باز تر است
فقط کار کنید نه مثل من و بقیه ی تنبلها
پاسخ:
التماس دعا
این را هم به یاد داشته باشید اگر بگذارید کسانی در مجموعه به هدفی که به بسیج لطمه بزند برسند در قبال آن و در پیشگاه خداوند مسُولید
پاسخ:
اصلا هدفشان تعالی بسیج است
بازهم سلام
خوشبحالتون که دارید خدمت میکنید.جدا بت غبطه میخورم.مردم من رو به نام ... میشناسن.درحالی که خیلیها با حضرت(روحی لتراب مقدمه الفداه) مرتبطند اما من ...
دعا کن که ما هم خیلی منتظریم .
آب زنید راه را هین که بهار میرسد/مژده دهید باغ را بوی بهار میرسد
تقدیم به حضرت:
به قول خواجه حافظ:
اگرچه پیر و خسته دل و ناتوان شدم/هر آن وقت که در تو نظر کردم جوان شدم

یک چیز یادتون نره آقا خیلی نسبت به کار فرهنگی چهره به چهره(یعنی همون کار فرهنگی مسجدی خودمون) تأکید دارند.این نقل قول آقای قرائتی است

به امید روزی که همه بچه ها دور هم جمع بشیم برای سربازی حضرت مهدی(ارواحنا له الفداه)

اللهم ارنی الطلعه الرشیده و القره الحمیده و اکحل ناظری بنظره منی الیه و عجل فرجه و سهل مخرجه و اسلک بی محجته و انفذ امره و اشدد ...

التماس دعا امید
پاسخ:
خوشحالم کردی
سلام
خیلی عذر می خوام اما این شعر از حافظ نیست!
و البته این بیت درسته:
آب زنید راه را هین که نگار می رسد / مژده دهید باغ را بوی بهار می رسد
سلام برادرم
" باید بچشد عذاب تنهایی را ، آنکس که ز عصر خود فراتر باشد "

لطفا پاسخ ندهید!
۱۱ دی ۹۱ ، ۲۲:۲۸ همین بالایی ها!!

یادش بخیر!
....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی