سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

بازیگر پنهان !!!

پنجشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۵۹ ق.ظ

علاو ه بر جریاناتی که تا به حال بررسی کردیم و در موردشان توضیحاتی دادیم جریان دیگری وجود دارد  که در این عرصه مشغول کار خود هستند بی آنکه حرکات خود را آشکار کنند و قصدشان هم نزدیک شدن به ائتلاف های صورت گرفته هست.

در این بین حزب کارگزاران سازندگی   که به سر کردگی شخصی است که من نامش را میگذارم بازیگر پنهان !!!

این بازیگر بی آنکه فعالیت های خود را آشکارا انجام دهد در تمامی گروه ها دستی دارد و به نحوی مداخله ای دارد  میتوانیم مثالهای این دست داشتن را از یک سری فاکتورها ببینیم

اگر در بین اصولگرایان بخواهیم مثال بزنیم در افرادی چون آقای قالیباف و آقای محسن رضایی میتوان نفوذ این شخص را دید

در بین اصلاحطلبان که شاید از نفوذ بالاتر برخوردار باشد و در اظهارات اخیر ایشان که پیشنهاد هایی به آقای خاتمی داده بودند در مورد شرط برای آمدن که ورود پسرش را به کشور یکی از شروط بگذارد

در هر حال این شخص در کرمان هم پایگاه هایی برای ارتباط گیری دارد و در حال کار کردن نیز هستند.

بازیگر پنهان از نظر من دنبال بدست آوردن قدرت است اما با مدل نامحسوس تا بتواند تاثیر گذار بودنش را در نظام جمهوری اسلامی اثبات کند

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن: بابا مرد گنده یه پات لب گوره به قول ما کرمونی ها دنبال قدرت چرا هستی؟

پ.ن1:خاتمی هم که دورت زد گفت مگه مغز ... خوردم با طناب تو برم تو چاه

۹۰/۰۸/۱۲
مهران شیخی

نظرات  (۵)

سلام ..
در زمانه ای که از کسایی که توقع هم نداری یک حرفا و جبهه گیریهایی رو می شنوی و میبینی ..چه توقعی میشه داشت از کسایی که تکلیفشون معلومه ..
راستی راجب اون سوالتون باید بگم که ..من جامعه ی مطلوب رو گفتم ..نگفتم که خودم اینطوری هستم و خواهم بود ..افکار آدمها تغییر میکنه مسلما معلوم نیست آینده ی من چه جوری باشه ..و یا چه افکاری داشته باشم ..شاید همین نوشته هام روزی منو از پرتگاه نجات بده و شاید همه ی این نوشته هامو روزی تکذیب کنم ..که البته امیدوارم که اینگونه نشود ..
در پناه خودش..
پاسخ:
خداوند همه مارا به راه راست هدایت کند
سلام
فقط پ ن رو خوندم...بالاخره شما کجایی هستین؟ زابلی؟ اهوازی؟ کرمانی؟ کدومش؟
پاسخ:
من کرمانیم
سلام
خب کامل خوندم
می شه درمورد نفوذشون در کرمان بیشتر توضیح بدین؟
پاسخ:
اگر به فضای سیاسی کرمان آشنا باشید خواهید دید گروه های قوی اما سنتی وجود دارند که هنوز در دوران سازندگی به سر میبرند و همچنین در منطقه رفسنجان که دیگر نیاز به توضیح ندارد
سلام.کمی کیج شدم
لطفا بیشتر در مورد فرد پنهان توضیح بده یا اسمشو بگو؟

چه علامت سوال کنجکاوی بوده طرف!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی