سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

بگوش باشیم

سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۵۶ ق.ظ

این رسانه‌هاى الکترونیکى و اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند، بد بگویند. باید از طرف مسئولین کشور براى این هم یک جورى تدبیر بشود. ولى عمده این است که خود ما مردم، خودمان را مقید کنیم به اخلاق اسلامى؛ خودمان را مقید کنیم به قانون. حالا این حرف من بهانه‌اى نشود براى اینکه یک عده‌اى بروند جوانهاى انقلابى را به عنوان جوانهاى تند، مورد ملامت و شماتت قرار بدهند؛ نه، من همه‌ى جوانهاى غیور کشور را، جوانهاى مؤمنِ انقلابى کشور را فرزندان خودم میدانم و پشت سر آنها قرار میگیرم؛ من از جوانان انقلابى و مؤمن و غیور حمایت میکنم؛ منتها همه را توصیه میکنم به این که در رفتار خود، با اخلاق اسلامى رفتار کنند؛ قانون را مراعات کنند. همه باید قانون را مراعات کنند. تجسم انقلاب در قانون جمهورى اسلامى است امام خامنه ای مد ظله العالی . ۱۳۹۱/۰۱/۰۱

دوستان عزیز خودم که قراره تو فضای مجازی دست به قلم بشوند این نکته مد نظرشان باشد انشالله

روزگار ،روزگار سختی هست ولی کسی که در این راه سربلند باشد قطعا سعادت نصیبش خواهد شد

افسر جوان بودن به حرف نیست .

۹۲/۰۲/۱۰
مهران شیخی

نظرات  (۴)

سلام  حاجی

زیارت قبول.

درنبودت خیلی چیزا گذشت که .... گذشت!


حدیث دوست مگویم مگر به حضرت دوست/که آشنا سخن آشنا نگه دارد

پاسخ:
سلام علیکم
قبول حق
حالا این گذشته ها چی بوده که ما خبر نداریم؟
مارو جز دوستان قرار بدید لااقل بگید تا جاهل از دنیا نریم

بنده در پرونده‌هاى مفاسد اقتصادى معتقد به جنجال و هیاهو نیستم، لیکن معتقد به سرعت و قاطعیت در کار هستم. سرعت غیر از عجله است؛ سرعت عمل با شتابزدگى و عجله تفاوت میکند.
مفاسد اقتصادى، مفاسد فرهنگى را هم با خود مى‌آورد، مفاسد اخلاقى را هم مى‌آورد. وجود و رواج مفاسد اقتصادى یکى از بزرگترین خطرهایش این است که عناصر خوب دستگاهها را متزلزل میکند، زیر پاى آنها را سست میکند.

مفاسد اقتصادى را صرفاً به عنوان یک کار خلاف نباید در کشور در نظر گرفت. این کار اگر چنانچه دنبال نشود، تعقیب نشود، ریشه‌یابى نشود، قواى مختلف کشور دست به دست هم ندهند براى خشک کردن ریشه‌ى این کار، ضربه و خطرش براى کشور بسیار کلان و عظیم خواهد بود.
منبع:http://www.khamenei.ir/


۱۱ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۳۰ یک اخرالزمانی
سلام
کارتون عالی هسته
خدا قوت
خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید
یا علی
پاسخ:

سلام علیکم بر دوست آخر الزمانی خودم

خیلی دلتنگتیم

شعار قشنگی بود....

خوش باشید و موفق!

پاسخ:

       انشالله عامل باشیم نه فقط شعار بده

یا حق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی