سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

الهی من به قربانت امامم

دوشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ
امروز در جمع جوانان شرکت کننده در همایش جوانان بیداری اسلامی جوان بحرینی چنان با صلابت با امام ما دلبری کرد که من و تو جوان ایرانی اینگونه نبودیم

این چیست در قلب اینان که اینگونه دل به امام امت داده اند؟

به نظر شما غریب نیست اماممان ؟

چه سری هست در تو ای امام که جوانی از بحرین این چنین حاضر است فدایی تو شود؟

من که با دیدن این اتفاق به خودم که چنین امامی دارم افتخار میکنم 

شما چطور؟؟؟

http://rajanews.com/userfiles/flash/ashkhas/agha/rahbarishababsorat.flv

۹۰/۱۱/۱۰
مهران شیخی

نظرات  (۴)

سلام
براستی که اینگونه بود
الهی قربونش بریم
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۱۵:۲۳ سعید خلیفه
رهبر من طلایه دار لاله هایی امید قلب عاشقایی خمینی زمان مایی

ارزوم همیشه یاور تو باشم میون لشکر تو باشم علی اکبر تو باشم

چشم اسمونی تو اهل روضه حسین توی دست زخمی تو پرجم پیر خمین

یاعلی(التماس دعا)
۱۱ بهمن ۹۰ ، ۲۳:۱۱ برداشت اولیه
سلام
من بیشتر با وفای به عهد دوستان حال می کنم
۱۳ بهمن ۹۰ ، ۱۰:۲۷ ایستگاه تفکر
یا لطیف
سلام
با عید ملت ایران به روزم
در ضمن دعا برای پیروزی اسلامی کشورهای منطقه رو فراموش نکنید
درپناه حق
پاسخ:
چشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی