سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

سخـــــن عشـــــق

. سخن عشـق ِ تو بی آن که برآید به زبـانم/ رنگ ِ رخسـاره خبر می دهد از سرِّ نهـانم /گـاه گویم که بنالـم ز پریشانی حـالم/ بـاز گویم که عیانست چه حاجت به بیـانم! . .

منم کودک یک ساله سایبری!!!

جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۱، ۱۱:۵۷ ق.ظ
الحمدلله رب العالمین ما هم یک ساله شدیم .

یک سال گذشت که شروع کردیم به نوشتن سخن عشق. ساله پر  فراز و نشیبی داشتیم چقدر به دوستان گیر دادیم چقدر بهمون گیر دادن و...

گذشت و چه زود گذشت درست عین عمر ما

انشالله اگر واقعا افسر جنگ نرم هستیم بتونیم تاثیر گذار باشیم و سالهای سال در این راه باشیم و به آقامون به اماممون کمک کنیم .

خدارا شکر فضای مناسبی به همت دوستان فراهم شد در کرمان با نام ۷۰۲(بصیرت ) که ما هم تونستیم عضوی از این خانواده بشیم و در کنار مردان با اخلاص و سایبری ۷۰۲ بنویسیم.

اگر خداوند به ما توفیق دهد مارا در این راه یاری کند و انشالله آخر راهمون هم ختم به شهادت بشود .

دوستان عزیزم برادران و خواهران محترم بی تعارف اگر نقدی به بنده دارید بگید تا شاید در ساله سایبری که پیش رو دارم بتونم خودم را اصلاح کنم

به این جمله قائل هستم که باید شهید بود تا شهید شد

پس کمک کنید

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ ن: شاید نشون دادم آدمی نقد پذیر هستم پس ناراحت نمیشم نگران نباشید

پ ن۱: دوستانی که اذیتشون کردم مارو به بزرگی خودشون ببخشند انشالله که اصلاح شویم

 

۹۱/۰۱/۲۵
مهران شیخی

نظرات  (۴)

سلام
اشارات 1 را در اشاره ها ببینید
منتظر نگاه شماست
پینوشت 1 رو از این منظر که آرزو بر جوان عیب نیست قبول می کنم
مبارکه یک سالگیت عزیزم
۲۶ فروردين ۹۱ ، ۱۸:۴۰ رصد خانه ولایت
من الله توفیق
پاسخ:
سلام
سلام علیکم
(هنوز کوچولو هستی تا بزرگ بشی خیلی مونده...)یک ساله
غذا بخوری زود بزرگ میشی-
قرارمون یادت نره -
کی و کجا؟
کنار شهدای گمنام باشه بهتره-
یازهرا-
اللهم ارزقناشهادت فی سبیلک-
پاسخ:
یا حق
سلام

اولا میتونید تضمین بدید که دیدگاه شما نسبت به افراد بعد از انتقاد تغییر نخواهد کرد؟؟؟

ثانیا نگران نباش ! ان شاالله خودم همتونو در راه خدا خواهم کشت.

ثالثا واقعا آیا انتقاد تو این شرایط صحیحه !؟؟ اونم برای شما با این همه "مهربونی"

[کشیدن لپ مسئول محموعه و در رفتن]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی